Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Zlatan Ibrahimovic a jelenkor egyik legjobb focistája, aki klubcsapataival sorra nyeri a bajnoki címeket – most épp az AC Milan színeiben küzd az aranyéremért. Ibrahimovic mindemellett az egyik legdurvább és legalattomosabb játékos, aki a legpitiánerebb csatákból sem akar vesztesen kikerülni, és nem hajol meg senki előtt. Talán ennek is köszönhető, hogy a Facebook-on több mint 1 millióan rajonganak érte, ami már a reklámozók szempontjából sem elhanyagolható. A Nike ki is használta a lehetőséget és egy egész online kampányt épített a focistára, mégpedig nem is akármilyet.
A ZlatanZuperfly nevű microsite-on Ibrahimovic bőrébe (és cipőjébe) bújhatunk, hogy bevarrjunk néhány bombát a hálóba. A focistára szerelt, 360 fokban rögzítő kamera segítségével tényleg úgy érezhetjük, hogy mi vagyunk a pályán. Ráadásul egy mérőrendszer segítségével folyamatosan mérhetjünk, mennyire vagyunk hatékonyak. A svéd Naked Communications kampánya a Nike legújabb cipőjét és Facebook oldalát népszerűsíti, aminek rajongótábora a következő napokban biztosan nőni fog. Próbáljátok ki ti is a játékot, 5 percet megér!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.