Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az utóbbi időben egyre több sörmákra próbálja becserkészni a férfiakat olyan ambient akciókkal, amelyek később a videómegosztó portálokon is tarolnak. Minden a két évvel ezelőtti Heineken kampánnyal kezdődött, ahol a márka közel 1000 focirajongót tréfált meg egy nem mindennapi kampányban.
Ezután jött az argentin Andes fergeteges ötlete, az alibi-generátor. A különleges (és valós) ambient eszköz tulajdonképpen egy hangszigetelt kabin, ami több száz hangot és háttérzajt képes szimulálni a belsejében. Amikor hív a mérges barátnő, hogy merre jársz, csak be kell lépned a kabinba, kiválasztani egy alibi hangot, és meggyőznöd, hogy nem is a kocsmában vagy, hanem valahol máshol.
Egy mérges barátnő mellet azonban még mindig a foci a legjobb téma, amit egy sörmárka magának választhat. Tudta ezt a Budweiser is, így született meg az új őrület, a poolball. Ez a különleges sportág ötvözi a futball és a kocsmák csodálatos világát, így nem véletlenül vált egy szempillantás alatt az argentin férfiak kedvencévé. A pörgős zenékkel, színes labdákkal, jó nőkkel és és beépített sörtároló hűtővel felszerelt installáció tarolt a dél-amerikai országban. Egy éjszaka alatt akár 280-an is kipróbálhatták, ráadásul még az ESPN és a Fox Sports is közvetítette a meccseket. És ez még semmi, hiszen az akcióról készült videó csak most került fel a webre, ahol sejtésem szerint tarolni fog. Ugye ti is kipróbálnátok?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.