Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Pár héttel ezelőtt írtam egy különleges ambient kampányról, amiben három Xbox Kinect és egy 3D-s nyomtató segítségével miniatűr bábukat készítettek az utca emberéről. Már itt is látszott, hogy mekkora lehetőség rejlik ebben a konzolban, ám a mostani példa még ezen is túltesz.
A BBDO New York társadalmi célú kampánya az autizmusra, pontosabban annak észlelésére hívja fel a figyelmet. A különleges installációt a 4. Autista Napra készítették, ahol a látogatóknak fel kellett venniük a szemkontaktust egy virtuális kislánnyal. Hogy miért? Mert az szinte lehetetlen. Azok a gyermekek, akik ebben a betegségeben szenvednek, kifejezetten kerülik a szemkontaktust, még az ismerős arcok látványa is kellemetlen ingert jelent a számukra. Ez egy olyan tünet, amit a szülőknek idejében fel kell ismerniük.
A furcsa, edukációs játék nem csak a látogatóknak, de a médiának is felkeltette az érdeklődését. Tévék, újságok és internetes portálok számoltak be róla, így elérte legfőbb célját. Nézzétek meg ti is az esettanulmányt, minden kiderül belőle!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.