Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Lájkolj a valóságban

El kell ismernünk, hogy a Facebook, korunk legnagyobb és legnépszerűbb közösségi oldala mára teljesen az életünk részévé vált. Olyannyira, hogy sokszor még akkor is fent vagyunk, amikor épp valahol máshol kéne lennünk. Tudják ezt a nagy márkák is hiszen az utóbbi időben elszaporodtak a Facebook-ot a valóságba integráló reklámkampányok. Elég, ha a hazai T-Mobile akcióra gondolunk a Gödörnél, a Diesel Facepark fesztiváljára Németországban, vagy az izraeli Coca-Cola strandjára

Ezek a különleges kampányok arra szolgáltak, hogy az offline élményeinket könnyedén megoszthassuk online barátainkkal. És hogy miért jó mindez a márkáknak? Mert óriási publicitást és sok-sok ezer új lájkot kaphat a brand rajongói oldala és a termékei. Ez különösen jól jöhet például egy kiállításon, ahol a látogatók egy offline mozdulattal népszerűsíthetik a kiállított darabokat ismerőseik között. Nem csoda, hogy az idei hónapban két autómárka is élt a lehetőséggel, ráadásul mindketten ugyanazon az amszterdami kiállításon.

A Hyundai és a Renault kampánya szinte teljesen megegyezik, mindkét esetben rádiófrekvenciás azonosító kártyákat (RFID) használtak, melyek rá voltak kötve a látogatók Facebook profiljára. Ha tetszett nekik valamelyik verda, csak oda kellett rakniuk a kártyát a kihelyezett interfész elé és máris ment a lájk a Facebook-ra. A dolog pikantériája, hogy egyik autómárka sem tudta, hogy a konkurencia is ugyanazzal a trükkel fogja ámítani a népet, így a látogatóknak két kártyájuk is volt. A kínos egybeesésnek tanulsága is van: érdemes lenne egy közös platformot lefejleszteni valakinek, amit később bárki felhasználhat egy rendezvényen – és nem csak autókiállításon. Nézzétek meg az ikreket! Ti mit gondoltok?

Címkék: reklám autó facebook ambient event

2011.05.02. 09:30 Exo 8 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr212869805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sevcsik 2011.05.02. 10:24:45

egyszerubb lett volna egy likeolhato oldalra mutato linket kitenni QR-kodban, biztonsagosabb lett volna es olcsobb (persze kevesbe latvanyos, mint szolni az embereknek, h csinaljanak ilyen kis kartyat).

a pynás 2011.05.02. 11:47:51

@sevcsik: egyszerűbb ?!? Max a fejlesztőnek.

sevcsik 2011.05.02. 12:25:06

@a pynás: hat nekem egyszerubb lefenykepezni valamit a telefonommal, mint odamenni egy konzolhoz, belogolni a facebook accountomba, es kapni egy ilyen kis kartyat. meg aztan ugy nem is kell egy idegen konzolon, ismeretlen rendszer es bongeszo alatt megadni a facebook jelszavam

a pynás 2011.05.02. 12:43:11

@sevcsik: Ahogy én értelmezem, a Hyundaitól kapsz egy kártyát, amihez egyszer kell megadni felhasználónév/jelszót. Utána semmi dolgod nincs, mint lehúzni valahol, ha like.

sevcsik 2011.05.02. 12:44:44

@a pynás: en is igy ertelmezem :)

a pynás 2011.05.02. 15:19:53

@sevcsik: A tizedik lájknál már nem hiszem, hogy lenne nagyon kedvem szöszmötölni a QR kóddal, elmenni a linkre, kattintani. Egy kártyát lehúzni tized annyi idő. Ha nem kevesebb.

Szerintem ez túl fog lépni az autószalon keretein belül, és nagyon durván jelen lesz a mindennapokban. Az adatvédelmet meg letojja az emberek nagy része, ez már többszörösen kiderült...

Na meg ha nincs jó telefonod, a kártyát még megengedheted magadnak (ha nem ajándékba kapod)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása