Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bár az idei UEFA Bajnokok Ligája lassan a végéhez közeleg, az esemény fő támogatója, a Heineken csak most fogja ellőni legnagyobb bombáját. A sörmárka a napokban publikált egy olyan különleges alkalmazást iPhone-ra és Facebook-ra, amivel teljesen új szintre emeli majd a meccsnézést. Ez a Heineken Star Player.
Egy idei kutatásból kiderült, hogy az okostelefon userek 86 százaléka babrálja mobilját tévézés közben. Ez épp elég nagy szám volt ahhoz, hogy a sörmárka reklámot lásson benne és befurakodjon a készülékekbe. Persze ehhez az is kell, hogy szórakoztató és a meccsnézők számára releváns tartalom legyen a kijelzőn. Szerencsére a Star Player pont ilyen. A különleges alkalmazás össze van kötve az élő BL-es meccsekkel, így folyamatosan valós kérdéseket tesz fel a játékosoknak. Ha például szabadrúgáshoz készülődnek a pályán, lehetőségünk van megtippelni, hogy gól lesz-e belőle vagy sem. Tizenegyesnél hasonló a helyzet, de ott még arra is tippelhetünk, hogy hová fogják lőni a labdát. És így tovább.
Minden helyes válaszért extra pontokat és jelvényeket kaphatunk, így részt vehetünk egy világméretű versenyben. Hogy ne minősüljön fogadásnak vagy szerencsejátéknak, a végső győztes nem kap semmilyen jutalmat – azon kívül, hogy ő lesz a legprofibb BL szakértő. De szerintem ez is bőven elég, úgyhogy hajrá, próbáljátok ki ti is ezt a szenzációs tipp appot!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.