Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Különleges kampánnyal és hozzá kapcsolódó versennyel népszerűsítette magát az év elején Németország egyik legnagyobb utazási irodája, a TUI. A “Bad Weather Vacation” versenyben azokat a szerencsétleneket keresték, akiknél a legrosszabb az időjárás. Hogyan? A versenyzőknek egy iPhone alkalmazás segítségével be kellett csekkolniuk a tartózkodási helyükön, ahol a közelben lévő meteorológiai állomás megmondta épp milyen az idő – csapadékmennyiség, szélerősség és hőmérséklet alapján. Minél szarabb volt az idő, annál több pontot kaptak a felhasználók, akik még az ismerőseikkel is megmérkőzhettek a Facebook-on. Az alant lévő összefoglaló videó szerint a kéthetes kampány végére hatalmasra duzzadt a TUI Facebook oldalán a rajongók száma, a szerencsétlen győztes pedig elnyerte méltó jutalmát: egy napsütéses vakációt valami meleg helyen.
A múltkori Heinekenes kampány után most megint azon kaptam magam, hogy egy iPhone-os alkalmazásról írok, pedig tényleg nem vagyok (annyira) elfogult a telefonnal szemben. Egyszerűen csak arról van szó, hogy a szifon mára akkora felhasználótáborra tett szert Európában, hogy sokszor érdemes egy egész online kampányt erre a platformra építeni. Költséghatékony, interaktív, érdekes és a Facebook-al kiegészülve tökéletesen alkalmas a virális terjedésre. Kell ennél több egy márkának?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.