Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Belül biztonságosabb?

A Land Rover reklámok – különösen a printek – mindig is közel álltak a szívemhez, hiszen annyira egyszerűen, mégis sokoldalúan közvetítik a márkaüzenetet, hogy újra és újra meg tudok lepődni.  Az elmúlt években leginkább a városból elvágyódó, kalandra éhes férfiakat célozták meg, de most kicsit változtattak az üzeneten. A “Belül biztonságosabb” kampányban olyan férfiakat mutatnak, akik nem feltétlenül vágynak izgalomra, sőt épp ellenkezőleg, menedéket keresnek a mindennapok problémái elől.

Bár közel sem nevezhetjük mindennaposnak az alábbi jeleneteket, elfogadjuk a reklámos túlzást és sodródunk az árral. A humoros videókból kiderül, miként biztosítja be magát egy beteges hazudozó, egy besúgó és egy bátortalan főnök. Nekem az első a kedvencem, de a többit is ajánlom!

Címkék: reklám film humor autó

2011.05.08. 10:00 Exo 5 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr552884755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AkarkiJ 2011.05.08. 17:11:53

nem bejön... erőltetetnek érzem és nem tetszik a kocsi se :)

mcs · http://paralelart.wordpress.com/ 2011.05.08. 20:27:33

se a kocsi, se a szitu, se a logikai lánc.

balazsman 2011.05.08. 20:56:06

az első szpot még okés és tényleg vicces, a második kettő nagyon erőltett.
Ez a kocsi amúgy mikor lett ennyire ronda? Úgy emlékszem régebben csak simán kocka volt, de nem ilyen kínai másolat jellegű...

Mellesleg a poszt felvezetésében említett "városból elvágyódó, kalandra éhes férfiak" az egyik legnagyobb marketing-bullshit, kifejezetten idiótákra szabva... aki tökös és elvágyódik, elmegy. pont. Aki marad, az ne egy terepjáróval pótoljon a farkából hiányzó centimétereket egy nagyvárosban, miközben parkolóhelyet keres a dögnek (bár ezzel a márkájú autóval is sokan "izomból" parkolnak...).

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása