Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Bénák az ügynökségi nevek?

Bizony, nem egyszerű feladat jó nevet találni egy új terméknek, szolgáltatásnak vagy cégnek, főleg akkor ha a sajátunkról van szó. A sok órányi kutatás, ötletelés, válogatás és vitatkozás után sem lehetünk biztosak abban, hogy a legjobb mellett döntöttünk. Ráadásul mindig lesznek olyan hitetlen Tamások, akik bele fognak kötni valamiért. Márpedig előbb-utóbb választanunk kell! Gondoljunk csak bele, mi lett volna, ha sok-sok évvel ezelőtt a reklámszakik hallgattak volna a kétkedőkre? Utazzunk vissza az időben és nézzük meg, miket mondhattak a nagyokosok!

Grey
„Áh, ez túl szürke egy reklámügynökséghez. Nekünk színesnek és menőnek kell lennünk! Valami szokatlan fantázianév kellene, ami ennek pont az ellenkezőjét sugallja. Például Coolour!”
 
Saatchi & Saatchi
„Srácok, ez nem rossz, de szerintem nem kéne bele kétszer a Saatchi. Mivel úgyis tesók vagytok, mit szólnátok ahhoz, hogy: The Saatchies? Ha a Beatlesnek bejött, nekünk is be fog.”
 
Euro RSCG
„Roux, Séguela, Cayzac és Goudard, úgy látom nem sikerült dűlőre jutnotok. Én értem, hogy mindenki bele szeretné csempészni magát a cégnévbe, de ez így nem megoldás.  Pont olyan hangzása van az egésznek, mint egy másodosztályú focicsapatnak. Akkor már legyen inkább Euro Agency.”
 
Young & Rubicam
„Ez semmiképp sem lehet a nevetek! Gondoljatok csak bele, a Young amatőrséget sugároz, a Rubicam-ról meg mindenkinek a Cézár-os balhé fog az eszébe jutni. Valami teljesen más kéne, például Golden Aces. Na, mit szóltok?”
 
Ogilvy & Mather
„David, nem akarok személyeskedni, de valljuk be, elég hülye neved van. Képzeld el hányan fogják rosszul leírni! Hát kell nekünk az a sok félreértés? De ha már annyira ragaszkodsz a nevedhez, akkor legyen aDvid – az első két betű megfordításával. Jó, mi?”
 
BBDO
„Ne haragudjatok, de ez nagyon együgyű. Ki hallott már ilyenről? Ennyi erővel hívhatnánk Almának vagy Narancsnak is a céget. Valami profibb, fiatalosabb és dinamikusabb kell! Nekem az jutott eszembe, hogy Brainiacs. Ütni fog!"
 
 
Nos, valószínűleg jól döntöttek a nagy öregek, hogy nem hagyták magukat befolyásolni. Bár sokat számít a név, végső soron úgyis az asztalra letett munkák döntik el, hogyan fogják megítélni az ügynökséget. Persze lehet törni a fejünket és okosakat mondani, csak ne vigyük túlzásba! Nektek melyik ügynökség neve nem tetszett volna és miért? Írjátok meg kommentben!  

 

Címkék: elmebaj ügynökség

2011.05.11. 10:15 Exo 8 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr492755427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omyg 2011.05.11. 10:35:59

Nekem a TBWA Worldwide verte volna ki a biztosítékot. Olyan a hangzása mint valami amatőr légitársaságnak. :D

ethan blow 2011.05.11. 13:07:18

Nekem mindig is az Ammirati Puris Lintas volt a legfurább, azóta sem találtam furábbat, hülyébbet igen, de furábbat nem.

pannongizda 2011.05.11. 14:00:36

..ha valaha alapítok céget akkor a neve "satöbbi és társai" lesz

Ronald 2011.05.11. 15:01:29

.
A KPMG se rossz.
Ember legyen, aki ezt egyből meg tudja jegyezni (én oda udvaroltam, így sikerült)- és még emberebb, aki tudja minek a rövidítése ez (ez viszont még a bájos hölgy közbenjárására sem sikerült nekem).
Persze, évi sokmilliárdos forgalommal (a semmiért, mert valójában a semmit árulják - méregdrágán) - szóval ennyiért engem sem zavarna, hogy hülye nevem van.

xstranger 2011.05.11. 15:47:10

CMA CGM, mondjuk ezek kontenereket szallitanak, oda elmegy a boring.

en.wikipedia.org/wiki/CMA_CGM

silberstein 2011.05.11. 15:48:55

aDvid, haha :)

Az összes betűszavas cégnevet eltörölném.
A "valaki"&"valaki" általában sznob hangzású.
A "valamilyen valami" jelzős szerkezetű elnevezések is okoztak vidám pillanatokat.

Kevés a jó cégnév, ügynökségeknél is.

pixmac3Cmanager · http://www.pixmac.hu 2011.05.12. 20:05:15

Minegyik, amelyik csak nagybetükböl áll az egy nagy semmi. Ogilvy & Mather maradhat , mert WPP Group akié, még rosszabb név :-) De jó tudni hogy mit jelent: "Wire and Plastic Products plc" és volt Saatchi Saatchi cég főnöke Martin Sorrell, alapította 1971 ben, bevásárló kocsi és kosárt gyártották. Aztán össze vissza stb.. :-)
en.wikipedia.org/wiki/Ogilvy_%26_Mather
en.wikipedia.org/wiki/WPP_Group

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása