Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mióta kikerült a külföldi blogokra a Volkswagen legújabb, ehető printkampánya, mindenki arról beszél, hogy ezt korábban mások már megcsinálták. Ezért kicsit utánanéztem, hogy az elmúlt években milyen ehető reklámokkal csillapították a fogyasztók éhségét és kiderült, tényleg nem a német autómárka volt az első. Íme, a kreatív menü:
Előételnek ajánlanám ezt a friss VW kampányt, melyet az afrikai Ogilvy sütött ki. Az ehető printkampányban a legújabb Golfot tálalják egy – számunkra szokatlan – metaforával. “Eat the road” – szól az üzenet, amely arra a féktelen száguldásra és élvezetre utal, amit az autóval átélhetünk. Összetevők: ragadós rizs-liszt, víz, só, propilén-glikol, különféle színezékek és egy csipet glicerin.
A második fogás a brazil MTV nevéhez fűződik, amely a fenntartható fejlődés fontosságára hívta fel a fiatalok figyelmét. A pikáns kampányban ehető szórólapokat osztogattak, illetve arra kérték a netezőket, hogy küldjenek be olyan recepteket, amiben a flyer is egy fontos összetevő. A győztes pályaművet egy mesterszakács váltotta valóra. (Remélem meg is etették a győztessel!)
Főételnek a Fiat három évvel ezelőtti printjét ajánlanám, amely annyira pompásra sikeredett, hogy a fogyasztók szó szerint elfogyasztották. "Gyorsan tüntesd el ezt a reklámot" – szólt az üzenet, amely a 11 ezer eurós Fiat Pandát népszerűsítette.
Könnyű desszertnek egy ízletes névjegykártyát javaslok, amely a túrák és egyéb kalandok szervezésével foglalkozó BC Adventure konyhájában fogant. A szárított marhából készült névjegyet arra az esetre adták az ügyfeleknek, ha netán elvesznének a vadonban. Na, egy ilyet még én is szívesen bevállalnék.
Ennyi volt a mai menü, remélem ízlett mindenkinek! Ha netán tudtok még hasonló finomságokról, tálaljátok kommentben!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.