Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Sajnos sokszor kellet már tapasztalnom, hogy szépen lassan felnőtt egy olyan korosztály, akiktől komoly generációs gap választ el. Az igazán fiataloknak a Dallas című sorozat, és annak egy időben minden beszélgetést tematizáló történései (hol van már az, amikor egy ország nézett össze döbbenten, amikor a halottnak hitt Bobby egyszer csak kisétált a zuhany alól) semmit sem mondanak. Pedig Jockey Ewing és Tintás Barnes rivalizálásánál abban az időben kevés izgalmasabb dolog volt a tévében. Aztán ahogy a sorozat, úgy a benne játszó színészek is szépen kikoptak a médiából. Larry Hagman csak néha tűnt fel egy kis reklámhaknira, de a Samanthát alakító Linda Greyt még annyit sem lehetett látni.
Most azonban az ausztrál M&C Saatchinak eszébe jutott a két színész, amikor a Quantas légitársaság újonnan indított dallasi járatát kellett hirdetniük. Adta magát a dolog, hogy a két ikonikus szereplőt használják a kampányban, pláne hogy egy kis pénzért mindketten azonnal igent mondtak. Innentől kezdve már csak a sminkeseken és a Photoshopot kezelő operátorokon múlt, hogy sikerül-e olyan állapotba hozni a két színészt, hogy azokra nézve ne a Walking dead című zombisorozat egyik trailerére számítson az ember. Őszintén szólva nem igazán sikerült, pedig azt hinné az ember, hogy ha Gollamot le tudták animálni, akkor Larry Hagment is össze lehet foltozni egy állókép erejéig, de úgy látszik, nem tart még itt a technika. A kép kattintásra megnő, de nem vállalok felelősséget a következményekért.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.