Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Minden baba csoda!

Ha már szó esett a legutóbbi postban a meztelenség reklámokra gyakorolt áldásos hatásáról, meg kell említenünk egy másik fontos manipuláló elemet is: a kisbabát. Az érzelmi befolyásolás pelenkában járó nagykövetét már régóta használják a kommunikációs szakemberek – legyen szó politikáról vagy reklámról.  Szerencsés helyzetben van a Pampers, hiszen a pelenkagyártó profiljából adódóan kénytelen ezeket a kicsi szereplőket újra és újra használni, s ezáltal az érzékeny női szíveket megdobogtatni.

Bár nem vagyok érzékeny nő, a Saatchi & Saatchi által készített Pampers spot engem is nagyon megérintett. A szép jelenetekkel és baromi jó copyval operáló film gyönyörűen mutatja be a gyermekáldás csodáit. Ajánlom kicsiknek és nagyoknak, srácoknak és lányoknak, anyáknak és apáknak!

Címkék: film

2011.06.09. 11:00 Exo 2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr262970038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bajnok · http://bajnok.blog.hu 2011.06.10. 12:47:45

Tényleg jók lettek a jelenetek és a copy is. Szerintem két csoportra osztható a jónép a reklám tetszési indexe szerint.
Akinek van/lesz/szeretne gyereket, annak tetszik, a többieknek nem.
Még szerencse, hogy a Pampers célcsoportja inkább az előbbibe tartozik. :)

ET-nick 2011.06.10. 13:37:22

@Bajnok:

Egyetértek ebben. "Akinek van/lesz/szeretne gyereket, annak tetszik, a többieknek nem."

Épp ezért nem értem a szlogent "for every little miracle". Mivel akinek van gyereke, annak az élete legnagyobb csodája és értelme, akinek nincs, annak meg egy gyerek mégcsak nem is mindennapos, hanem "mindenmásodpreces" kis semmiség (nem ritkaság, főleg nem csoda) hiszen minden 2. másodpercben születik egy gyerek a Földön. Mi ezen olyan különleges?

Vagy a Pampers-be került kis csodáról beszélnek? Na, ne... Ne csináljunk már szarból várat Tom Cruise módra.

Aha... A Pampers szemszögéből nézve a mi gyerekünk csak egy csepp a tengerben, kicsi csoda. Vagyis a Pampers a saját szemszögéből nézi a dolgot tömegszinten. Nem a célcsoportéból kéne minél személyre szólóbban?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása