Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ha már szó esett a legutóbbi postban a meztelenség reklámokra gyakorolt áldásos hatásáról, meg kell említenünk egy másik fontos manipuláló elemet is: a kisbabát. Az érzelmi befolyásolás pelenkában járó nagykövetét már régóta használják a kommunikációs szakemberek – legyen szó politikáról vagy reklámról. Szerencsés helyzetben van a Pampers, hiszen a pelenkagyártó profiljából adódóan kénytelen ezeket a kicsi szereplőket újra és újra használni, s ezáltal az érzékeny női szíveket megdobogtatni.
Bár nem vagyok érzékeny nő, a Saatchi & Saatchi által készített Pampers spot engem is nagyon megérintett. A szép jelenetekkel és baromi jó copyval operáló film gyönyörűen mutatja be a gyermekáldás csodáit. Ajánlom kicsiknek és nagyoknak, srácoknak és lányoknak, anyáknak és apáknak!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.