Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ejnye na, de pajzánok ezek a hazai reklámosok. Ha fürdőszobáról van szó, azonnal valami sikamlós poén jut az eszükbe. Sokak emlékezetében még élénken él az "Otthonában felállítjuk!" fősorral futott hidromasszázs kampány, amelyről egy csak a leglényegesebb pontokon eltakart hiányos öltözetű hölgy mosolygott ránk, de itt az addicton is írtam a Wellis jakuzzis reklámjáról, amelyen egy kövér szakállas fickó pezsgőzött egy csokor lánnyal, akik "Nem a pénzért szerették". Ezt a szép sort folytatja most a Riho nevű fürdőszobamárka, ami egy első pillantásra messziről ártatlannak tűnő poszterrel hirdeti magát. Pedig a kép cseppet sem ártatlan, mivel a kádban kéjesen elnyúló nő lába helyén egy szőrös férfi láb látszik, amelynek gazdája a víz alá bukva szerez éppen örömöt a kád tulajdonosának.
Ezzel kapcsolatban két kérdés merült fel bennem, mint kádból a gumikacsa. Az egyik, hogy a nemzet gyermekeinek egészséges lelki fejlődése felett őrködő ÖRT hogy értelmezte az említett jelenetet, és vajon beleegyezését adta-e a megjelenéshez. Félreértés ne essék, engem nem zavar a jelenet, csak jó lenne tudni, mi az irányelv a fürdőszobai szexjelenetekkel kapcsolatban. A másik kérdés, hogy vajon mennyire etikus lelopni egy nemzetközileg ismert és sikeres Axe kampányt, és hogy a megrendelő tudott-e róla, vagy éppen úgy, mint a Plazmamédia korábbi kampányánál, a lelkes grafikus (esetleg ügynökség) merített "ihletet" az eredeti műből.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.