Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ha a reklámszakmában dolgozol és elmész egy társaságba, szinte biztosan lesznek olyanok, akik számon kérnek majd rajtad egy bomba jó reklámot – amit valószínűleg nem te találtál ki. “Te csináltad azt a reklámot, amiben karatézó apácák vannak?” vagy “Szerintem a legjobb reklám az, amiben az az autó átváltozik egy zoknivá. Az a tiétek?” Az esetek 99%-ban persze az a válasz, hogy NEM.
Nehéz leírni azt a csalódottságot és frusztráltságot, amit egy reklámszakember ilyenkor érez, hiszen mi minden tőlünk tehetőt megteszünk, hogy maradandót alkossunk. A többség ilyenkor csak nyel egy nagyot, majd áttereli a szót valami másra. Az alant lévő videó azonban egy másik alternatívát mutat be: egy okos ellentámadást. Egyszer próbáljátok ki Ti is!
A videó egy argentin reklámverseny, a Platina Ceruza promója.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.