Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A legjobb Cannes-i reklámok

Ma reggel véget ért a világ legrangosabb reklámfesztiválja, a Cannes Lion. Bár mi magyarok nem büszkélkedhetünk túl sok díjjal (szám szerint egy ezüsttel), de ezúton is szeretnék gratulálni minden hazai reklámszakinak, akinek sikerült kijutnia valamivel az idei versenyre.

Most pedig nézzük meg, hogy más nemzetek milyen különleges reklámokkal kápráztatták el a szakmai zsűrit! Nem untatnálak titeket a hivatalos eredményekkel, azt bárki megnézheti a verseny oldalán vagy a magyar reklámos hírportálokon. Én most inkább a saját, szubjektív shortlistemet osztom meg veletek.


 

Film:
Ügyfél: Braun
Termék: Satin Hair 5 Multsyler szőrvágó
Ügynökség: BBDO Proximity Düsseldorf, Németország
Díj: Ezüst Oroszlán

Ez a reklámfilm a legjobb példa arra, hogy a giga-költségvetésű filmek mellett is labdába lehetett rúgni a versenyen. Nézzétek meg ti is ezt a remek tipo-koreográfiát! 

Print:
Ügyfél: Reckitt Benckiser
Termék: Shieldtox rovarírtó
Ügynökség: EURO RSCG Bankok, Tájföld
Díj: Arany Oroszlán

Egyszerű, ötletes és nagyon szerethető. Ráadásul maximálisan átjön az üzenet: ez a rovarirtó természetes anyagokat tartalmaz.

Integrált kampány:
Ügyfél: Bing/Jay-Z
Termék: Bing és Jay-Z könyve
Ügynökség: Droga5 New York, USA
Díj: Grand Prix

Fantasztikusan sokrétű és színes kampány, mely nem csak a Microsoft keresőjének, de Jay-z nek is óriási publicitást generált.

Outdoor:
Ügyfél: Tesco
Termék: Eladás
Ügynökség: Cheil Worldwide Szöul, Korea
Díj: Grand Prix (Média), Arany Oroszlán (Direct és Outdoor)

Te csináltál már hétvégéi nagybevásárlást a metróban? (És itt nem arra a Metróra gondolok) A Koreaiaknak most megadatott a lehetőség. Egy szó van a kampányra: fantasztikus.

Direct:
Ügyfél: Kandia Dulce
Termék: Rom
Ügynökség: McCann Erickson Bukarest, Románia
Díj: Grand Prix (Direct és Promo)

A zseniális nemzethackről pénteken írtam az Addict-on, de még mindig úgy gondolom, hogy ez az egyik legjobb kampány az idei versenyen.

Cyber:
Ügyfél: Pause Home Entertainment
Termék: Hi-fi üzlet
Ügynökség: Akestam Holst Stockholm, Swédország
Díj: Bronz oroszlán (Cyber)

Igen, a Pay with Tweet és a Wilderness Downtown kampánya is nagyon jó, de számomra irrelevánsak. Nem úgy mint az “Emberi hangfal” kampány. Imádom.

Média:
Ügyfél: Sportscheck
Termék: Sport üzlet
Ügynökség: Ogilvy Frankfurt, Németország
Díj: Arany Oroszlán (Média - legjobb ambient)

Erre szokták mondani, hogy: kicsi a bors, de erős.

PR:
Ügyfél: National Australia Bank
Termék: Banki szolgáltatás
Ügynökség: Clemenberg BBDO Melbourne, Ausztrália
Díj: Grand Prix (PR)

Nem nagyon láttam még ilyen bevállalós kampányt egy banktól. Példamutató lehetne idehaza is ez kampány.

A kampányról készült videót itt nézhetitek meg.
 

Ezek voltak az én kedvenceim. Nektek melyik kampányok tetszenek a legjobban? Jöhetnek a kommentek és ajánlások!
 

Címkék: cannes reklámverseny

2011.06.26. 14:40 Exo 2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr853015761

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

egygrafikus 2011.06.28. 15:05:45

Jók-jók, de a koreai Tesco mindent visz szerintem... Irgalmatlanul erôs alapgondolat, profi kivitelezés (jó, persze kell hozzá az is, hogy mindenkinek legyen okostelója, meg mûködjön a rendszer, meg a háttérlogisztika is), és az a ritka eset állt elô, hogy a reklám nemcsak dumál, hanem tényleg használ is a fogyasztónak. Úgy generál növekedést, hogy nem érzem magam átverve. Zseniális.

ET-nick 2011.06.28. 20:02:07

Szart sem érnek ezek a díjak, ha a szakma még szóra sem méltatja. Persze én sem estem hanyatt tőlük kívülállóként. Én is csak a Tesco ötletet tudom értékelni, mert az valóban hasznos és azonnal lejön, nem a már agyonrágott "Basszátok el az időtököt, ha nincs jobb dolgotok!" alapelvre épített.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása