Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Fúrócsocsó a Boschtól

Aki ismer, az tudja, hogy engem sajnos bármilyen ötlettel, amiben foci vagy csocsó van, könnyen le lehet kenyerezni. Ezúttal azonban biztos vagyok abban, hogy nem csak nekem tetszik ez az ötlet, amellyel (láss csodát!) egy hazai ügynökség, a Prohome örvendeztette meg az ügyfelét, az idén 125 éves Boscht. A szerszámmárka ennek alkalmából egy roadshow-t szervezett a nagyobb barkácsboltokban, amelyre egy speciális csocsót is magukkal hurcolnak Obiról Baumaxra. Ezt úgy alakították át, hogy a fogantyúk helyére aksis fúrógépeket tettek, vagyis úgy lehetett őket megpörgetni, ha az ember beindította a fúrót.

Szerintem kifejezetten ötletes és vicces megoldás, ami ráadásul a Li-ion akkumulátorok tartósságát is jól demonstrálta. Nem tudom milyen élmény lehet játszani ezen az asztalon (bár egy videót azért találtam), de az biztos, hogy annak, aki szeret pörgetni, maga a Kánaán, hiszen itt egy szót sem szólhatnak a nagyokos ellenfelek, mivel ezen az asztalon egyenesen lehetetlen nem pörgetni. Mindent egybevetve kifejezetten tetszik a dolog, a zavarbaejtően magyaros biztonsági megoldást, azaz a kissé hangulatromboló láncokat leszámítva.

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr783015919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a halál kamionja mindenkit elgázol 2011.06.27. 13:09:08

hát kurva kényelmes lehet így játszani tényleg.
idióta húgyagyú marketinges seggfejek találmánya.

Jerky_Master 2011.06.27. 13:45:14

Nem magyaros biztonsági megoldás, hanem magyarbiztos megoldás.
:-D
Különben nem lepődök meg. A barkácsáruházakban úgy le vannak kötegelőkábelezve a kézi szerszámgépek, hogy nemhogy kézbe venni, de mozdítani sem lehet őket.

na__most__akkor 2011.06.27. 14:07:09

@gyilkos fűegér:
Én mondjuk nemcsak úriemberekkel játszottam, de úri vagy nem úri, pörgetősökkel csak háromszor.

Először, utoljára és sohatöbbé.

Imurai 2011.07.03. 12:24:14

Szerintem is marhajó ötlet, kipróbálnám :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása