Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Biztosan emlékeztek még a pár hónappal ezelőtti – a SuperBowl-ra készített – Volkswagen szpotra, melyben a kis Darth Vader csintalankodott a családi házban. A filmet több millióan látták és azóta kapott egy Cannes-i Arany Oroszlánt is. Nem meglepő, hogy a nagy sikeren felbuzdulva mások is megpróbálják meglovagolni a kis sith lovag sikerét. Pár héttel ezelőtt például a képregényeiről és szuperhőseiről ismert Marvel használta fel, hogy promózza legújabb filmjét a Thort.
És most itt van egy újabb rókabőr, de ellentétben a Marvel filmjével, ez tetszik. A reklámot a Greenpeace készítette mégpedig azzal a céllal, hogy világgá kürtölje, milyen gonosz (és sötét) a Volkswagen, amiért az európai széndioxid-kibocsájtás mértékének csökkentése ellen lobbizik. A “Csatlakozz a lázadókhoz” című szpotban kicsit eltúlozzák a dolgot, és a Halálcsillaghoz hasonlítják az autómárkát, de ezen már meg sem lepődünk ismerve a Greenpeace-t! Ti mit gondoltok a reklámról?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.