Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Mentolos parkolójegy

Vannak olyan reklámok, melyeket látva egyetlen kérdés fogalmazódhat meg bennünk: miért nem nekünk jutott az eszünkbe? Ilyen a Wrigley ambient kampánya is, amely a márka legújabb, Extra Polar Fresh nevű rágóját népszerűsítette. A német BBDO Proximity reklámügynökségnek nem volt könnyű dolga, ugyanis azt a feladatot kapták, hogy a 20-49 közötti célcsoport ne csak halljon a termékről, hanem próbálja is ki azt.

Egy átlagos hostess promó helyett azonban sokkal kreatívabb módját választották a samplingnek. Megtalálták azt a tökéletes helyet, ahol az emberek önkéntelenül is a szájukba tesznek dolgokat: egy parkoló bejáratát. Az autósok a sorompóknál ösztönösen bekapták a brandelt kártyát aminek a széle be volt vonva Polar Fresh mentollal így máris "megkóstolták" a rágógumit. Hát nem zseniális?

A Cannes-i zsűri sajnos nem így gondolta. A kampány nem jutott tovább a shortlistről, de ettől függetlenül nálam nyerő. Mit gondoltok?

Címkék: reklám ambient cannes

2011.07.01. 10:00 Exo 20 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr193028265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

reklámbuzi · http://addict.blog.hu/ 2011.07.01. 10:19:41

Nálam nagyon betalált az insight:)

zsolt.k 2011.07.01. 12:40:22

zsenialis :-) en is szamba szoktam venni, mert kiveszed, aztan menni kell tovabb, nincs idod tokolni, h hova rakd :)

Gadget Expo 2011.07.01. 13:00:09

Szuper ötlet, csodálkozunk, hogy nem jutott tovább

lolperec 2011.07.01. 13:11:02

találó, kreatív :)

standup 2011.07.01. 13:23:41

Miért nem indul el a videó? :(

misbelief · http://tevhit.blog.hu 2011.07.01. 13:29:37

Ezek után jöhet a csoki ízű szemüvegszár vagy a téliszalámi ízű golyóstoll-vég...

sanya64 2011.07.01. 13:44:38

ugyanez lesz még majd rántotthús ízű bkv-jegyekkel, kisnyugdíjasoknak... )

Lacka929 2011.07.01. 13:45:30

Nekünk a kocsinkban van még egy ülés elöl, így én oda szoktam tenni. Ha meg éppen ül rajta valaki, akkor annak a kezébe. Eszembe nem jutna a retkes jegyet a számba venni, főleg nem nyalogatni...

is 2011.07.01. 14:20:20

@sanya64: :DDDDDDDD

masreszt meg: :(

thinker_ 2011.07.01. 14:22:16

sosem veszem a számba. sebváltó mellé, majd mikor kiszállok viszem magammal. észre se vettem volna :)

donokos 2011.07.01. 14:29:26

Beépített kártyatartó van a kormány és a hi-fi között.

HalivudEstevez · http://www.halivud.hu 2011.07.01. 14:41:11

Napellenzőbe szoktam. Amúgy jópofa.

gentry 2011.07.01. 14:44:33

Most komolyan, ki az az igénytelen, aki képes a szájába venni egy parkolókártyát. Ezt szájba venni kábé azzal egyenlő, mintha az ember nyalogatná a kártyakiadó nyílást és környékét. Roppant higiénikus....

Egyébként a kocsi ajtaján van kártyatartó nyílás, de azt nem nagyon használom, hanem berakom a kártyát a cd alatti tartóba.

Szóval a reklámötlet - szerintem - sz.r.

ET-nick 2011.07.01. 14:57:04

Engem is a százalékos arányok érdekelnek. A napi összes parkolójegyet váltók közül hányan veszik szájukba a jegyet? Ez a kampány milyen eredménnyel zárult? Az elértek hány százaléka fedezte fel végül a reklámot?

ethan blow 2011.07.01. 16:01:30

Tipikus vicces fesztiválötlet.

v2peti 2011.07.01. 16:01:33

Én a mozijegyet szoktam számba venni. (gyakorlatilag tiszta, mert frissen jött ki a gépből) Jobb kéz kukorica, bal kéz kóla, marad a jegynek a száj. :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása