Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Vannak olyan reklámok, melyeket látva egyetlen kérdés fogalmazódhat meg bennünk: miért nem nekünk jutott az eszünkbe? Ilyen a Wrigley ambient kampánya is, amely a márka legújabb, Extra Polar Fresh nevű rágóját népszerűsítette. A német BBDO Proximity reklámügynökségnek nem volt könnyű dolga, ugyanis azt a feladatot kapták, hogy a 20-49 közötti célcsoport ne csak halljon a termékről, hanem próbálja is ki azt.
Egy átlagos hostess promó helyett azonban sokkal kreatívabb módját választották a samplingnek. Megtalálták azt a tökéletes helyet, ahol az emberek önkéntelenül is a szájukba tesznek dolgokat: egy parkoló bejáratát. Az autósok a sorompóknál ösztönösen bekapták a brandelt kártyát – aminek a széle be volt vonva Polar Fresh mentollal – így máris "megkóstolták" a rágógumit. Hát nem zseniális?
A Cannes-i zsűri sajnos nem így gondolta. A kampány nem jutott tovább a shortlistről, de ettől függetlenül nálam nyerő. Mit gondoltok?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.