Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ilyen egy igazi férfi!

Eleged van a különféle reklámokban visszaköszönő, nem kicsit idealizált "igazi" férfiakból, akik tökéletesre csiszolt felsőtesttel, 42 foggal, csábosan hullámzó loknikkal mosolyognak kissé debilen a kamerába, és már attól boldogok, hogy az arcukhoz ér a borotva/ hónaljukhoz ér a stift/megnyomják a parfüm adagolóját? Ha szerinted az igazi férfi nem lovon ül, és nem teremnek a kezében gyémántok csak mert illatos tusfürdővel mosakszik, akkor biztosan szimpatikus lesz majd az Asan tusfürdő reklámjának őszinte, kissé talán túlzottan is természetes főhőse.

A szpotban egy jól ismert reklámklisét állítottak a feje tetejére, így miközben a kozmetikai reklámokban megszokott, behízelgő narrátorhangot és üres marketingszöveget halljuk, a képek teljes kontrasztban állnak ezzel. A főhős ugyanis nem úgy mosakszik, ahogy azt egy reklámban megszokhattuk, hanem ahogy mondjuk egy férfi öltözőben szokás egy hajtós focimeccs után. Köldökszöszt szed, elenged néhány galambot, a zuhanytálcába vizel, fület piszkál és a csempére fújja az orrát, vagyis élvezi, hogy egyedül van, és nem kell mindenféle etikettnek megfelelni. Nekem mondjuk azt hiszem ideje lesz mélyen magamba néznem, mert ezek közül elég keveset művelek zuhanyozás közben, ami meg is ijesztett egy kicsit, hiszen így nehezen fogok megfelelni az igazi férfi követelményeinek. De ti még magatokra ismerhettek a karakterben. Na ki érzi azt ezek után, hogy ő igazi férfi?

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr483028724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ketszeri 2011.07.02. 13:55:07

A végén is van egy kis poén: Hair Body Balls

Teddy Beer 2011.07.02. 13:55:49

Az orromat azért én nem fújom ki mindig tusoláskor, de a többi nagyjából stimmel. ^^;

Romboljuk le a modern világot... (törölt) · http://www.youtube.com/watch?v=9vq63q45qfk 2011.07.02. 21:28:23

én ezt mind csinálom, plusz még a kezemet is a pisámba tartom vagy a barátnőmébe

Scottish 2011.07.02. 22:15:56

a fikán kívül nagyjából pipa.....

Attila1234 2011.07.02. 22:40:59

Nem hiszem, hogy bármi köze lenne a férfiasságnak a tusolási szokásokhoz, mindenesetre poénos reklám. Ugyanarra a gondolatra épít, mint a vicces sör reklámok, mely szerint a férfi egyszerű, mint a fakocka. Az egyszerűséget pedig szeretjük, ezért nevetünk.

taecleau 2011.07.03. 08:03:15

Darth Vader vajon hogyan tusol?

odamondó 2011.07.03. 08:12:05

Öö orrfújás az nincs többi akad :) orrfújás csak akkor van ha beteg vagyok vagy nagyon taknyos olyankor viszont tusolva jobb is mert jól begőzölsz és egész arcüreged fellazul. :)

Bérgyilkos Bohóc 2011.07.03. 10:16:07

Se orrfújás, se hugyozás. Fasz se érti amúgy, hogy mindenkinek zuhanyzás közben kell hugyoznia.

Netuddki. 2011.07.03. 10:20:26

Hát itt több dolog is van amit ezek szerint nem tud a szerző.

1. A reklámarcok attól boldogok ha a nem kevés zsét megkapják a szereplésükért. Nem attól, hogy már 20-adszor nyomkodják a rendező utasítására, bájvigyorral a stiftet.

2. Ez a kis filmecske meg már ezer éves. Anno poénból összehasonlították mit csinál egy nő és egy férfi a zuhany alatt.

Mr Anderson 2011.07.03. 10:40:55

Most komolyan! Az orrfújás mitől gázabb, mint belecsövelni a zuhanytálcába?

Coyote82 2011.07.03. 11:50:00

Full korrekt. Összes pipa, mondjuk fingani nem mindig kell, de ha kell, akkor az egy jó nap :-)

ET-nick 2011.07.03. 11:59:00

Nekem ez a reklám inkább egy újabb fricska a reklámszakmában dolgozók többségének. A többség ugyanis valóban a megszépített, manipulatív eszközökkel él, és úgy gondolja ez kell a népnek. Ezek a biztonsági, dögunalmas, a sorból semmiképp ki nem lógó, ezáltal kevésbé figyelemreméltó reklámok. Miközben sok célcsoportnak nem erre van igénye. És azok most jót mosolyognak és like-olják ezt a fenti hozzáállást.

Mint minden szakmában, a reklámszakmában is lehetnek különböző vélemények akár ugyanazon csoport eléréséről.

Donor 2011.07.03. 11:59:27

@Bérgyilkos Bohóc: Valószínűleg a víz csobogásától jön meg az ihlet. Addig eszembe sem jut. Zuhany alól vizesen végigcaplatni a WC-ig a fél lakáson keresztűl, meg nem olyan poénos, főleg hogy a WC nincs egy légtérben a fűtött helységekkel.
Tusolás után elmenni hugyozni megint nem túl jó.
Szóval zuhanyzóban hugyozni, ésszerű éppen ezért férfias :))

Orrfújás pedig megint csak a zuhanyzóban a leg praktikusabb amikor egy átmelózott poros nap után az orrom teli van száraz porral, amit papírzsebkendőbe nem is lehetne rendesen kifújni. A zsebkendő amúgy is kidörgöli az orrom, tehát ha beteg vagyok akkor is jobb ez a módszer, mondjuk én nem a csempére fújom.

Donor 2011.07.03. 12:00:53

Ja és zuhany alatt nem fingok, mert kicsi a zuhanykabin. Nem akarok megfulladni :D

FayeFaye 2011.07.04. 17:03:16

Az uhanyzoban hugyozni vizet takarit meg - nem huzod le a WC-t - volt is egy erre buzdito kornyezetvedelmi reklam par eve.

Lesz reklam dagadt novel is, ahogy egy tenyleg szoros honaljat borotval, nem csak a tokeletesen sima boren huzza vegig a penget, vagy az mar tenyleg durva?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása