Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A fogyasztókra zúduló reklámok tengerében manapság egyre nehezebb megragadni a figyelmet, legyen akármilyen különleges is a közölni kívánt üzenet. A márkáknak minden új lehetőséget meg kell ragadniuk, hogy kitűnjenek a reklámzajból, és az emberek csak rájuk figyeljenek. Tökéletes eszköz erre a célra az úgynevezett Audio Spotlight technológia, amely lehetővé teszi, hogy a hang – normális valójától eltérően – csak egy határozott sávban legyen hallható, akár igen komoly hangerővel is. Így direkten, egy-egy embert megcélozva lehet kommunikálni a potenciális fogyasztókhoz, akik biztosan meg lesznek lepődve. Bár korántsem új technológiáról van szó, eddig csak kevesen használták fel reklámokban.
Legutóbb Ausztráliában, Auckland egyik hipermarketjében vetették be a rendszert, hogy felhívják a vásárlók figyelmét a fair trade banánokra. A különleges installáció a lelkiismeret szerepét töltötte be, és így sarkallta az embereket a banánok megvásárlására. Akik kipróbálták mind azt mondták, hogy olyan mintha egy belső hang beszélne hozzájuk. Ha jól belegondolunk, ez minden márka álma, hiszen ki ne szeretné, hogy odafigyeljenek rá, végighallgassák, amit mond és mindezt ráadásul privátban, négyszemközt? A dolog tökéletes lehetne, de azért felvet pár etikai kérdést. Ti mit gondoltok róla? Meg lennétek lepődve, ha pl. a Sparban a polcok előtt állva azt hallanátok, hogy "jó döntés"?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.