Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bevállalós online kampányt indított a világ egyik legnépszerűbb skót whiskeyje, a Ballantine's. A márka kemény fába vágta a fejszéjét, hiszen élő adásban közvetít vírusvideókat a nemzetközi Facebook oldalán. Szándékosan írtam vírusvideót, hiszen a live stream filmekben megvan minden, ami arra kell, hogy később virálisan is terjedjenek; merészek, szokatlanok és olyan különleges emberekről szólnak, akik valamiért “nyomot hagynak” a világban. Ez az alkoholmárka legújabb szlogenje is, ami nem túl eredeti, mégis elég ahhoz, hogy mindenféle őrültséget csináljanak élő adásban.
Hozzám a kampány második filmje jutott el, amelyben K.A.R.L, egy párizsi tetoválóművész varr nem mindennapi tetkót egy őrült fickónak. A QR kódot is magába foglaló műalkotás több mint 3 órán keresztül készült, amit a lelkes Facebook rajongók végig nyomon követhettek és kommentelhettek. Azt sajnos nem tudom, hogy élőben mennyien nézték (pedig ez elég fontos infó lenne) de a Youtube-ra felrakott videót 2 nap alatt máris 50 ezren néztek meg. Legközelebb egy tehetséges graffiti művész fog bemutatót tartani a rajongóknak. Addig is, nézzétek meg az animált tetkót!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.