Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Csak pár hét telt el, mióta napvilágot látott a Greenpeace Volkswagen-ellenes vírusfilmje, de máris itt van a következő lejárató kampány a békésnek közel sem nevezhető zöldektől. A környezetvédelmi szervezet ezúttal a két legnagyobb sportszergyártó multi, a Nike és az adidas orra alá tört borsot. A Detox challenge nevű kezdeményezésben arra hívják fel az emberek figyelmét, hogy a márkák olyan kínai gyárakkal állnak üzleti kapcsolatban, melyek mérgező vegyi anyagokat eresztenek a folyókba. “De a nagy márkáknak van választási lehetőségük. Figyelmen kívül hagyhatják ezt a hírt, vagy megláthatják a lehetőséget, hogy változtassanak és felszámolják a toxikus anyagokat” – áll a Greenpeace oldalán, ahol a szimpatizánsok egy petíciót is aláírhatnak a jó ügy érdekében.
A kampányhoz készült videó egyébként egész jóra sikerült, maximálisan átjön belőle a Nike és az adidas filmek hangulata. Még egy ál David Beckham és Snoop Dogg is helyet kapott a kicsit hosszú, másfél perces videóban.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.