Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

A világ legnagyobb stop motion videója

Nem ismerem igazán a Nokia N8-as mobil hátterét, de azt tudom, hogy ha a reklámjain múlna, biztosan sikeres lenne a cucc. Hogy miért? Mert a Aardman Animations and Wieden + Kennedy együttműködéséből nem először született valami zseniális dolog. Miután néhány hónapja elkészítették a világ legkisebb stop motion animációját, ami mellesleg a világ egyik legimádnivalóbb animációja is lett, ezúttal épp az ellenkező Guinness rekordot akarták megdönteni, és a legnagyobb, ezzel a trükkel készült filmjét akarták leforgatni, naná hogy nem mással, mint egy Nokia N8-as kamerájával. Bár a felvételek után nyilván dolgoztak még vele, és nem egy otthoni, lábtartónak használt pécén zajalott a fényelés és az utómunka, a végeredmény magáért beszél.  

A Gulp című filmecskét egy daru 36 méter magasba felemelt kosarából forgatták le a biztonság kedvéért három mobillal, mégpedig Dél-Wales-ben, a tengerparton, egy félbevágott halászhajó, sok előre elkészített elem, a homokba rajzolt minták és rengeteg ember sok-sok órányi munkájának segítségével. Nézzétek meg a végeredményt, szerintem fantasztikus lett, de a forgatásról készült werkfilm is legalább ennyire érdekes. Jó szórakozást mindenkinek, az iPhone-soknak és androidosoknak különösen:) via:digitalbuzz

 

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr363123888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HDia · http://reklamfail.blog.hu 2011.08.04. 14:27:14

hát nem tudom, ha már ennyit melóztak vele meg beleöltek csomó pénzt, akkor lehetett volna valami jópofa kis történet vagy vicces vagy aranyos vagy valami... nekem ez nagyon semmilyen, de lehet én vagyok túl negatív

Dr.perrycox 2011.08.04. 20:48:00

Szeretném ha nekem is az lenne a legnagyobb gondom,hogy ilyen filmecskéket kreáljak a tengerparton. Sajnos nem nem ez.

mrbloodbunny · http://mrbloodbunny.blog.hu/ 2011.08.04. 21:29:32

elképesztően klassz! a kemény munkának és kreativitásnak bizony ilyen gyermekei születnek! minden elismerésem!

Burgyán János 2011.08.04. 22:25:14

jó.

tetsztetős.

ok, akkor szerintem lehet lassan egy leg-ek listáját nyitni a blogon:)

dukeekud 2011.08.05. 00:34:51

ez vimeo video megoszto pont olyan jol mukodik, mint az inda video, vagyis sehogy.

Helótageci 2011.08.05. 06:56:05

Aranyos kis film lett.

@dukeekud: Kattints a videó keretén látható Vimeo feliratra és onnan menni fog a film.

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2011.08.05. 08:01:08

@HDia: jap... sztem Qva jó lett! Nem hiszem h a sztori a lényeg

Vektorigo · http://iranylondonblog.hu 2011.08.05. 08:02:29

FAntasztikus, amit összehoztak, csak ámulok és bámulok, h mennyi pénzt és energiát öltek ebbe bele :) Azért valószínűleg a Nokia kifizette :D

Levente B. · combatant.blog.hu 2011.08.05. 09:18:38

Hát az Aardman megint nagyot alkotott. Nekem tetszik.

Kynsí (törölt) 2011.08.05. 11:07:05

vimeo.com/13085676
kicsit talán más kategória de igen király

SomiTomi · http://somitomi.blog.hu 2011.08.05. 11:09:26

Aranyos, nekem tetszik, bár én amúgy is szeretem a stop-motiont.

Kimásmintén 2011.08.05. 12:27:08

Hát ennél sokkal jobb és hosszabb stop motion-t láttam már.

troGlodita 2011.08.06. 03:16:07

Rengeteg ember, munka, idő, pénz.
Jópofa és klassz az eredmény, csak nincs arányban a befektetett erőforrásokkal, nem üt igazán, csak egyszerűen jopofa, semmi több. Van egy kis guiness record utóíze, sajnos. Ennyi fáradtsággal ütősebbet vártam volna.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása