Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Az élmény-taxi

Egy kis túlzással ugyan, de kijelenthetjük, hogy ma már Dunát lehetne rekeszteni a hazai közösségi vásárlásra szakosodott weboldalakkal. A vállalkozásokat és azok ajánlatait ráadásul már nem csak az interneten, hanem ATL eszközökön is előszeretettel kommunikálják vannak tévé reklámok, sajtóhirdetések és különféle outdoor megjelenések is. Az egyre erősödő reklámzajban azonban nem mindig egyszerű megmutatni, hogy a mi ajánlataink a legjobbak. Előbb-utóbb idehaza is szükség lesz olyan különleges ambient megoldásokra, mint amilyet például az angol LivingSocial készített.

A Taxi nevű kampányában a márka egy kis ízelítőt adott a londoniaknak abból, hogy milyen fantasztikus élményekhez juthatnak, ha kupont vásárolnak náluk. A két napos akcióban egy márkázott taxi járta az angliai főváros utcáit és a betévedt utasokat random helyszínekre szállította. Az embereknek csak egy virtuális dobókockával kellett dobniuk, ami után kiderült, hogy milyen élményekhez juthatnak. Volt akit étterembe, állatkertbe vagy bokszedzésre vittek, de akadtak olyanok is, akik motorcsónakkal vagy egy Aston Martinnal száguldozhattak.

A kampány nem csak azért jó, mert kilép a hagyományos médiumok fogságából, hanem azért is mert végre testközelből és hitelesen mutatja be az ajánlatok élményszerűségét. Reméljük idehaza is láthatunk majd hasonló kreatív megoldásokat! Ha netán tudtok ilyenről, azt várjuk a kommentek közé. Ti egyébként kipróbáltátok már a közösségi vásárlást? Mi a véleményetek róla?

Címkék: reklám ambient közösségi vásárlás

2011.08.09. 09:30 Exo 8 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr343133937

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ZboroKrisz · http://artinterior.blog.hu/ 2011.08.09. 10:23:16

Ááááá. ez nagyon jóóó. Én is voltam már halpedikűrön és jógázni ilyen kuponnal.Szerintem jó ötlet a kupon, kipróbálhatsz dolgokat, amiket egyébként talán nem tennél.

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.08.09. 12:58:18

Sztem is zseniális! Jó reklám és jó szórakozás! Feltéve, ha nem vetnek a mókusok elé! :) Gratulálok a szervezőknek!

pixmac3Cmanager · http://www.pixmac.hu 2011.08.09. 22:46:36

A legjobb --> You have a train to catch :-) :-)

tundrazuzmo (törölt) 2011.08.09. 22:50:06

@ZboroKrisz: Micsoda hülyeség, halpedikűr, ilyen nincs is. A halaknak nincs körmük, egyébként sem vinném a halaimat pedikűrre, mert megfulladnak.
;)

Mazlee 2011.08.10. 08:24:35

a közösségi vásárlásokról:

néha, nagyon ritkán ki lehet fogni egy jópofa ajánlatot, de kicsi keresgéléssel kb ugyanolyan akciós árakat lehet találni bármikor.

Xmas 2011.08.10. 09:29:56

Azon kívül, hogy mérhetetlen mennyiségű spam-et generálnak, illetve a "már csak 4 kupon van" hazugságokért is kijárna nekik egy óriási állami bünti, kifejezetten rossz élményem is volt.

4 csillagos szálloda, szuper áron, csak most, csak önöknek, csak ennyiért és már csak 4 kupon. Felhívtam a szállodát, 180 db kuponajánlatról van szó, és még bőven van. Sajnos kipróbáltuk, rém rossz szálloda volt, a kedvezményes árral arányban volt a szolgáltatás és a minőség, megközelítőleg 2 csillagos volt, el sem tudom képzelni, hogy képesek lennének normál áron értékesíteni. (Nyilván ezért volt olyan sok kuponajánlat.)

Fekete Sámuel 2011.08.11. 17:31:29

Ahogy omlik össze a civilizációnk, szerencsére egyre kevésbé van pénz ekkora faszságokra.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása