Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Egy kis túlzással ugyan, de kijelenthetjük, hogy ma már Dunát lehetne rekeszteni a hazai közösségi vásárlásra szakosodott weboldalakkal. A vállalkozásokat és azok ajánlatait ráadásul már nem csak az interneten, hanem ATL eszközökön is előszeretettel kommunikálják – vannak tévé reklámok, sajtóhirdetések és különféle outdoor megjelenések is. Az egyre erősödő reklámzajban azonban nem mindig egyszerű megmutatni, hogy a mi ajánlataink a legjobbak. Előbb-utóbb idehaza is szükség lesz olyan különleges ambient megoldásokra, mint amilyet például az angol LivingSocial készített.
A Taxi nevű kampányában a márka egy kis ízelítőt adott a londoniaknak abból, hogy milyen fantasztikus élményekhez juthatnak, ha kupont vásárolnak náluk. A két napos akcióban egy márkázott taxi járta az angliai főváros utcáit és a betévedt utasokat random helyszínekre szállította. Az embereknek csak egy virtuális dobókockával kellett dobniuk, ami után kiderült, hogy milyen élményekhez juthatnak. Volt akit étterembe, állatkertbe vagy bokszedzésre vittek, de akadtak olyanok is, akik motorcsónakkal vagy egy Aston Martinnal száguldozhattak.
A kampány nem csak azért jó, mert kilép a hagyományos médiumok fogságából, hanem azért is mert végre testközelből és hitelesen mutatja be az ajánlatok élményszerűségét. Reméljük idehaza is láthatunk majd hasonló kreatív megoldásokat! Ha netán tudtok ilyenről, azt várjuk a kommentek közé. Ti egyébként kipróbáltátok már a közösségi vásárlást? Mi a véleményetek róla?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.