Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Bár nem vagyok nagy híve a GPS navigációnak, az utóbbi idők TomTom reklámjait kifejezettem kedvelem. A tavalyi Star Wars kampány után a márka továbbra is megmaradt a kultfilmeknél, ezúttal a kilencvenes évek egyik legnépszerűbb sorozatát, a Knight Ridert használta fel. A vírusfilmben azonban nem David “Szőrösmellkas” Hasselhoff kapta a főszerepet, hanem a mesterséges intelligenciával felszerelt autója, KITT.
Bár KITT reakcióideje 1 nanomásodperc, memóriakapacitása 1000 megabyte és számtalan lenyűgöző dologra képes, néha még neki is jól jöhet egy szoftverfrissítés. Ez a központi üzenete az alant látható szpotnak, amiben a jól ismert jeleneteket vágták össze a készítők. Bár a végeredmény nem tízpontos és KITT hangja sem kelt bennünk nosztalgikus érzéseket, ügyes és szerethető filmről van szó. Kíváncsian várom a folytatást!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.