Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ötletcsapda

Általában ritkán posztolok sajtóreklámokat itt a blogon, arra tökéletes az addict Facebook oldala, de most kivételt teszek, mert nagyon megtetszett a Moleskine legújabb (nem hivatalos) kampánya.  A legendás noteszmárka az elmúlt két évszázad nagy művészei és gondolkodói – például Vincent van Gogh, Pablo Picasso, Ernest Hemingway és Bruce Chatwin angol író – által használt notesz utódjaként pozicionálja magát. Ez a kis notesz megbízható és praktikus útitárs; olyan felbecsülhetetlen skicceket, jegyzeteket, történeteket és ötleteket őrizhet, melyek később nagyon fontossá válhatnak. A amerikai Miami Ad School tanoncoknak is megtetszett ez az insight, ezért vizsgamunkájukban ötletcsapdaként ábrázolják a kis noteszeket. “Az ötletek jönnek és mennek” - szól a headline. A lenyűgözően egyszerű, mégis igényes printek maximálisan átviszik az üzenetet, nem csoda, hogy sorra bukkannak fel a nemzetközi reklámblogokon. Innen sem hiányozhatnak:

via: bysman

Címkék: print miami ad school

2011.08.13. 11:45 Exo 1 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr473150576

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Omyg 2011.08.14. 20:11:44

Ez baromi jó!!! Nekem is van belőle vagy három. :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása