Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Általában ritkán posztolok sajtóreklámokat itt a blogon, arra tökéletes az addict Facebook oldala, de most kivételt teszek, mert nagyon megtetszett a Moleskine legújabb (nem hivatalos) kampánya. A legendás noteszmárka az elmúlt két évszázad nagy művészei és gondolkodói – például Vincent van Gogh, Pablo Picasso, Ernest Hemingway és Bruce Chatwin angol író – által használt notesz utódjaként pozicionálja magát. Ez a kis notesz megbízható és praktikus útitárs; olyan felbecsülhetetlen skicceket, jegyzeteket, történeteket és ötleteket őrizhet, melyek később nagyon fontossá válhatnak. A amerikai Miami Ad School tanoncoknak is megtetszett ez az insight, ezért vizsgamunkájukban ötletcsapdaként ábrázolják a kis noteszeket. “Az ötletek jönnek és mennek” - szól a headline. A lenyűgözően egyszerű, mégis igényes printek maximálisan átviszik az üzenetet, nem csoda, hogy sorra bukkannak fel a nemzetközi reklámblogokon. Innen sem hiányozhatnak:
via: bysman
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.