Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Vajon mi motiválja a legjobban a focistákat egy meccs során? A győzelem iránti vágy mellett biztosan kijelenthetjük, hogy maguk a drukkerek, akik önzetlenül és teljes odaadással szurkolják végig a 90 percet (vagy néha akár ennek a dupláját is). Tudták ezt az argentin Coca-Colánál is, ahol legújabb kampányukat ezekre a fáradhatatlan fanokra építették.
Az üdítőmárka a Copa Americát, Dél-Amerika legnagyobb labdarúgó tornáját használta fel, hogy így népszerűsítse a kólát és magát a sportot. Megalkották a világ első drukkméterét, ami tulajdonképpen egy olyan óriási kivetítő, amely csak akkor közvetíti a focimeccseket, ha az előtte álló drukkerek jó hangosan szurkolnak és üvöltenek.
Nem tudom mennyi ideig állt a különleges installáció, de az biztos, hogy hangos sikert aratott, már ha leszámítjuk, hogy az argentinoknak idén sem sok okuk volt az örömködésre, mert a válogatott még a legjobb négybe sem került be. Ti mit gondoltok? Ti szívesen kiabálnátok a kivetítő előtt, vagy inkább zaklatásnak vennétek, hogy folyton hangoskodni kell?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.