Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Vajon miként lehet figyelemfelkeltően kommunikálni egy személyautó alacsony üzemanyag fogyasztását? Erre a kérdésre adott kreatív választ a Norvég Volkswagen, amely különleges kampányában rulettasztallá varázsolt egy helyi autóutat.
A VW Golf BlueMotion promóciójában szerették volna megmutatni az embereknek, hogy az autó rendkívül hosszú távokat is képes megtenni egy tankkal. Hogy izgalmasabbá tegyék az üzenetet, a Goggle Maps segítségével 80 ezer különböző mezőre bontották a Svédországból induló, és Norvégia északi partjainál végződő E6-os autóutat, és versenyre hívták az internetezőket. A vállalkozó szellemű játékosoknak meg kellett tippelniük, hogy egy – a valóságban útnak indított – Golfnak melyik mezőnél fog kifogyni az üzemanyaga. Mindezt a BlueMotion weboldalán tehették meg, ahol számos infó állt a rendelkezésükre az autóról (többek közt a fogyasztásra vonatkozólag is).
A weboldal látogatói élőben nézhették a különleges kísérletet, amiben végül 1570 kilométert tett meg az autó. Szép messzire jutott, akárcsak a kampányról készült összefoglaló videó. Nézzétek meg ti is!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.