Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az ausztrálok mindig is nagy figyelmet fordítottak a közlekedésbiztonságra és annak kommunikálására. A helyi TAC (Transport Accident Comission) reklámfilmjei például olyan sokkolóak és szívbemarkolóak, hogy az elmúlt évek alatt ténylegesen csökkentek a közúti balesetek. De nem panaszkodhatnak a mellettük lévő sziget lakói sem, ugyanis most mindenki egy új-zélandi kampányról beszél. Az Ogilvy New Zeland által készített printeken megmutatják, milyen, ha két autó karambolozik, és ezzel egy újfajta “hibridet” hoznak létre. Így születtek meg az olyan járgányok, mint a Nissbaru, a Toyazda vagy a Volksubishi, melyekhez bármelyik nagyobb kereszteződésben hozzájuthatnak a figyelmetlen vezetők. A koncepció egyszerűen zseniális és az art direkcióra sem lehet panaszunk. Az egyetlen probléma, hogy az ötletet két évvel ezelőtt már kitalálta egy belga ügynökség, szintén egy hasonló szervezetnek. Az akkori kampányban Volvokswagen, Lanciaudi és Hummercedes neveket találták ki – amik nekem speciel jobban tetszenek mint a mostaniak. Az újakban viszont nagyon jó, hogy ténylegesen megmutatják az autókat. Na, ki szeretne egyet?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.