Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Te is gáz vagy részegen?

Részegen minden kicsit más. Jobbak a zenek, szebbek a lányok, felszabadultabb a hangulat és mi is levetkőzzük a gátlásainkat. Mindent másképp látunk, mint amilyen valójában. De vajon milyennek látnak minket mások?

Erre a kérdésre ad választ a Byturen.com kampánya, amiben egy kétrétegű, interaktív videón keresztül szemlélhetjük a kétféle tudatállapotot. Az egyikben mi vagyunk a sztárok, míg a másikban csak részegek és gázok. A különbséget akkor láthatjuk, ha a kurzort a videó fölé visszük. Bár a reklámos túlzás mindkét verzióban tetten érhető, azért akadnak benne nagy igazságok. Ti melyik jelenetekkel tudtok azonosulni?

Címkék: nonprofit online tcr

2011.09.04. 10:44 Exo 50 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr323201546

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2011.09.04. 12:26:38

Hát nagyon gáz józannak lenni:s Én részegen sokkal durvább vagyok mint a videóban de még így is jobb mint józanul hazabuszozni. Annak mi értelme?:)

bubo cupropenis 2011.09.04. 12:49:44

Jó ez a videó. Részegen nem kell törődni a külvilággal, sose látjuk magunkat kívülről, ezért gátlásaink, szégyenérzetünk sincs.
Én egyszer láttam viszont magamat részegen egy bulifotó és videón, azóta tudom, hogy én is pont ilyen gáz vagyok.
A lányokról: egy részeg lánynál undorítóbb nincs. De egy részeg lányra sem mondanék nemet, sőt.
Sok gátlásos fiatal bátorra-szexisre-táncosra issza magát, mert józanul gáznak érzik odamenni a másikhoz és felszedni. Érdektelen a személyiségük, az alkoholtól, drogoktól várják a férfiasságot, nőiességet, , humort, csáberőt. Az alkohol mindenre mentség. Ez mekkora hülyeség.

sumo · http://sumo.4242.hu 2011.09.04. 12:58:21

A részegen rossz helyre hugyozós - fejjel falat támasztós jelenetben és a részegen hátonpörgős - gázul táncolósban is abszolút magamra ismertem. :D

balazsman 2011.09.04. 13:00:46

vicces és nagyon igaz

mondjuk ennek az ötletnek akár az alapja is lehetett a HIMYM 6.évadából az az epizód, amikor Ted megemlít egy bulit, ahol klassz beatbox-ozással szórakoztatta barátait, akik kijavítják, hogy ez csak neki tűnt úgy, mert részeg volt - a nézők pedig mindkét verziót látják.

csacse · http://csacsee.blog.hu/ 2011.09.04. 13:43:41

néhány részben magamra ismertem, de ez nem csak velem fordul elő :)

Bergeroth 2011.09.04. 13:53:22

Nagyjából 11 éve 1 korty alkoholt sem ittam, így szerencsére tőlem távol maradnak az ilyen önmagukból kivetkőzött, állatias viselkedésű...emberek (?)

Lángharcos 2011.09.04. 14:30:29

Sose voltam részeg, és sose leszek. :)

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2011.09.04. 15:03:36

Lerészegedni gáz, suttyó parasztszokás.

Metál -e a bimetál? 2011.09.04. 15:22:53

részegen megnézni még viccesebb.

odamondó 2011.09.04. 16:16:17

@Bergeroth: @Lángharcos: @Parmezanidész: görcsösek lehettek, ha veletek sohasem történt ilyen.

balazsman 2011.09.04. 16:17:16

@Bergeroth: nagyon szép dolog az absztinencia, de hol voltak a videóban " önmagukból kivetkőzött, állatias viselkedésű emberek" ?
Én csak két szerencsétlen, ittasságtól megzavarodott karikatúrát láttam. Na nem került be a videóba ne keverjük ide a vad részegeket, akikben az amúgy is rejtőzködő agresszió tör elő, ha isznak... kis baráti-felebaráti segítséggel az ilyen cikis helyzetbe kerülő ittas emberek is megúsznák különösebb szégyenhelyzetek nélkül az estéjüket.

mangalor 2011.09.04. 16:32:47

nagyon jó és hihetetlenül igaz, sajnos. mondjuk homlokkoccantósra sosem ittam magam, és annyi realitásérzékem is maradt, h amikor megláttam magam a tükörben elmosódott szemfestékkel, elborzadtam. viszont rohadtul nem érdekelt:) részegnek lenni jó, de utána nagyon nem jó. sőt, egy bizonyos kor után azt mondom, nem éri meg:)

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2011.09.04. 16:40:53

Sose ittam annyit, hogy ne tudtam volna, mi merre van, és én ki is vagyok. :-) Bár hónapok óta nem ittam egy korty bort sem. Nincs szükségem alkoholra. Jobb szeretek józan lenni, és józanul boldognak lenni.

Szpájk 2011.09.04. 16:50:05

Józanul élni ebben a világban nagyon kár, és tök fölösleges.
Csak a nagyon sötéteknek, és az ilyen-olyan fanatikusoknak megy.
Ezzel nem azt állítom, hogy mindenki, aki iszik, az vátesz, és elmebajnok.
De 1 absztinensnél nincs rosszabb.
Olyan, mint az aszexuális.
Valami kurva nagy baja van ott legbelül, csak nem tudja, hogy mi.
Egyébként meg minden, ez is, tök mind1.

Zoonekrofil 2011.09.04. 16:51:34

Tanulság 1.)
Mindkét verziónak dugás lesz a vége.
(Nem, nem mutatják, de sejtetik. Extrapoláljatok. :))

Tanulság 2.)
Szívjatok füvet.

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.04. 17:55:23

Nem kell kijózanodni :)
Sajnos én ilyen óvatos duhaj vagyok, mindig tudom, mennyire gáz vagyok :D

ColT · http://kilatas.great-site.net 2011.09.04. 17:56:47

@Gamma Leonis: Én pl. kifejezetten nem berúgni járok kocsmázni, hanem a társaság miatt, meg mert ott egymásra figyelnek az emberek (amíg tudnak figyelni ;) ).
Akad cimbi, akinek mindegy, kivel, csak vedelni lehessen sokat, na őket pl. nem értem.

Nulligravida · http://www.sexmissionary.hu/ 2011.09.04. 20:09:29

Sajnos Szpájknál a pont. Nem azért, mert tökéletesen egyetértek vele, hanem mert a legtöbb ember így gondolkodik: a részeg a jó fej, akkor is ha okádik vagy a bár közepére pisál, ő a cool, a menő, az igazi, és hiába néz ki a józan ötszázezerszer jobban, karótnyelt, fantáziátlan beteg lúzernek tartják. És így bizony több esélye van az ismerkedésre a piásnak, akkor is, ha a saját hányásában kíséri haza valaki. Nem véletlenül esnek vissza annyian, akik abbahagyták az ivást. Ettől függetlenül a videó érdekes és ötletes, csak az élet nem ilyen igazságos.

Lángharcos 2011.09.04. 21:03:35

@odamondó: Görcsös vagyok, mert sose feküdtem a saját hányadékomba? Ha ezen múlna a lazaság, nem lenne szükség a világon pszichológusokra.

De igyál, mert ezek szerint neked csak alkohollal sikerül ellazulnod :)

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2011.09.04. 21:09:59

volt már valami ilyesmi, talán a Heinekennek. részegen nem vagy önmagad vagy valami ilyesmi volt a kampány szlogenje.

emlékszik valaki?

OftF 2011.09.04. 21:37:55

vihar a biliben, igyatok, amíg tehetitek.

odamondó 2011.09.04. 22:10:52

@Nulligravida: Pontosan ugyanazt válaszoltad mint az eddigi pár antiberugás ismerősöm. Nem mered magad teljesen elengedni.

Nem említettem sehol, hogy igyál mindig. Egyszer haverokkal ismerősökkel akárkivel elő kell fordulnia, hogy oltári módon berugjál, erről volt szó.

Bergeroth 2011.09.04. 22:47:18

@odamondó:
Tévedsz, konkrétan semmi bajom, sem görcsös nem vagyok, se más egyéb. Annyi csak, hogy nekem nincs szükségem alkoholra ahhoz, hogy jól érezzem magamat.
Persze tudom, az alkoholisták országában ez főbenjáró bűnnek számít és kinézik érte az embert, vállalom.

Parmezanidész · http://bemorgo.blog.hu 2011.09.04. 22:50:57

@odamondó: miért kéne előfordulnia? még nem láttam szórakoztató részeget, én se érzem úgy jól magam, és gyanítom, hogy sokan vannak így, csak azért nem beszélnek róla, mert itthon olyan kurva menő lerészegedni. hát nem, gáz.

Bergeroth 2011.09.04. 22:52:40

@Zoonekrofil:
"Szívjatok füvet."

Ne mondj ilyet mert mindjárt neked esnek, hogy miért népszerűsíted a "drogot".
Az meg már gondolom senkit nem zavar, hogy az alkohol benne van az első 10 legveszélyesebb drogok listájában. A fű meg valahol a 20. hely környékén tanyázik.
De mint tudjuk, az alkoholisták országában ezek a tények teljesen lényegtelenek. :)

Gamma Leonis · http://gombamania.blogspot.com 2011.09.04. 22:55:42

Ha jó társaságban, jó ismerőseim közt vagyok, akik pontosan tudják, hogy milyen a "laza arcom", akkor fél órával később már az asztal alatt nevetek a poénokon. És ehhez egy korty alkoholt sem kell innom, "csak" szeretni a körülöttem lévőket.
Áh, elképesztő vagyok. :-) Senki se hiszi el, hogy nincs bennem alkohol vagy bármi más drog.

tintamin 2011.09.05. 04:11:39

@Gamma Leonis: Nők szoktak ilyeneket mondani: "nekem nem kell alkohol, hogy jól érezzem magam". És karótnyelten nézik végig, ahogy mi meg egész este igen.

Egyébként jó a movie, kurvanagy mák, hogy amikor még heti 2-3szor ment ez, nem volt divatban a videós mobil:))

Ma már a másnaposság miatt hajlandó vagyok lemondani az ivásról. Rendes dolog ez a természettől, hogy így intézi.

Gluteus Maximus 2011.09.05. 06:54:53

"Régebb alkohol nélkül is élveztem a társaságot, ma már társaság nélkül is élvezem az alkoholt!" Kormos Anett

samcro 2011.09.05. 08:01:48

Azon röhögök, jött a chipsadó, mert attól betegek az emberek. Nem is attól, hogy a magyar férfiak nagy része full alkesz...

Nem azt mondom, hogy ne igyon senki (én is szoktam), de azért ne emeljük már a részegeket piedesztálra. Sőt, a szív- és érrendszernek még jót is tesz napi 1 deci bornak megfelelő alkohol, ezt egy elismert kardiológus főorvos előadásán hallottam. Persze ha valaki minden nap megiszik egy deci bort, az már alkoholistának számít, szóval a 22-es csapdája.

degerely 2011.09.05. 08:19:14

@samcro: WTF?
Napi 10 g alkoholtól senkinél semmilyen függőség nem fog kialakulni, anélkül pedig meglehetősen nehéz alkoholistává válni...
egeszseg.origo.hu/cikk/0602/917659/mertekletes_1.htm

ketroot 2011.09.05. 08:37:25

Egyébként ki beszél itt alkeszekről? Sima buli+berúgásról van szó, ne mossuk már össze a kettőt.

samcro 2011.09.05. 08:57:00

@degerely: az alkoholizmus nem csak a mennyiségről szól, hanem a rendszerességről is. Ha napi egy üveg sört megiszik valaki rendszeresen, és utána nem jut hozzá, delirálni fog (megtörtént eset).

dekás dezső 2011.09.05. 08:58:46

ez de jól esett így hétfő reggel.
még azt is elfelejtettem néhány percre, hogy mennyire kurva másnapos vagyok...:P

musi 2011.09.05. 09:11:43

Ezek szerint nem szoktam részeg lenni... Akik meg büszkék arra, hogy képesek bebaszni, azokat csak sajnálni tudom...

samcro 2011.09.05. 09:13:09

@degerely: kicsit jobban utánanéztem, hogy ne csak tapasztalati dolgokból következtessek.

"Az alkoholizmus kialakulásához szükséges mennyiség és gyakoriság mindenkinél különbözik."

Wikipédiás idézet, de talán nem hülyeség. Szóval neked is, nekem is igazam lehet adott esetben.

De az origós linkedben is írják, hogy heti 2 alkoholmentes napot célszerű tartani, gondolom, nem ok nélkül.

Kötyköli János 2011.09.05. 10:56:16

A legkeményebb alkoholisták szinte sohasem részegek, de mindig van bennük valamennyi szesz. Ez öli meg a májukat, hogy állandó a mérgezés. Aki egy héten egyszer bebaszik, az nem alkoholista, csak szereti a piát. Aki viszont minden nap megiszik egy-két pohárkával – még ha nem is részeg soha –, az full alkesz.

Smilyeka 2011.09.05. 14:39:27

@Avatatlan Sam: Egyetértek veled, de vannak nagyon nagyon gázos fiúk és lányok egyaránt (sőt amikor még rátesznek 1-2 lapáttal), na annál nevetségesebb ill idegesítőbb nincs.
Velem nemrég történt egy bulizós éjszaka,hogy többet ittunk a kelleténél, nem történt igazán vészes dolog ,de olyan volt egy kicsit ,mintha megint 18 lennék és épp egy olyan ember társaságában voltam aki mellettem volt 18 évesen is!
Kicsit de ja vu- m volt, és nagyon klassz volt!!!

Avatatlan Sam · http://egyszervolt.blog.hu/ 2011.09.05. 15:32:42

Tudom hogy velem van a baj de valahol akkor is jól esik a lelkemnek ha másnap röhögve kérdezik a haverok hogy bazmeg mér a grillsütőbe pisáltál?:D Ilyet józanul nem tennék és sztem színesebb a világ;)

odamondó 2011.09.05. 17:48:04

@Bergeroth: Alkoholisták országa? Gyanítom te még más országban nem járhattál főleg nem észak felé mondjuk Anglia, Írország, Finnország. Ja és mellesleg honnan van az információ?

@Parmezanidész: Miért nem érzed jól magad? Az meg hogy nem találkoztál jófej részeggel csak téged minősít: rossz helyre jársz és rossz a társaságod.

Zoonekrofil 2011.09.05. 19:05:17

@odamondó:

Szemezgess:
www.euro.who.int/__data/assets/pdf_file/0004/128065/e94533.pdf

Minden alkoholt érintő statisztikában előkelő helyen szereplünk.

Egyébként bár marihuána párti vagyok, nem ellenzem a visszafogott alkoholfogyasztást, bár én kizárólag sört és whiskeyt iszom - ezekből is az magasabb kategóriásakat. Azonban szerintem az embernek legalább egyszer be kell rúgnia, ha másért nem, csak azért, hogy érezze, milyen is az. Több absztinens ismerősöm is van, és ha felmerül az alkohol szó, máris hányásban fetrengő szerencsétleneket vizionálnak, és fogalmuk sincs a sztereotípiákon túli valóságról.

Nem találjuk a középutat, az a baj.

odamondó 2011.09.05. 19:46:17

@Zoonekrofil: "Azonban szerintem az embernek legalább egyszer be kell rúgnia, ha másért nem, csak azért, hogy érezze, milyen is az." ezt szajkózom én is itt kommentek óta tehát szerintem egyetértünk.

Statisztikáról meg szerintem sok igazság van bennük, de pont annyira is kell velük vigyázni. Azért ha rendesen átnézed itt a grafikonokat akkor azért nem vagyunk akkora kirívó esetek. Minden európai ország nagyjából itt mozog.

Bergeroth 2011.09.06. 11:47:59

@odamondó:
"Gyanítom te még más országban nem járhattál főleg nem észak felé mondjuk Anglia, Írország, Finnország."

Ez tény.

"Ja és mellesleg honnan van az információ?"
Olvasgattam fórumokat, blogokat, ezzel foglalkozó oldalakat. Amikor az ember lépten-nyomon olyan hajléktalanokba botlik, akik bűzlenek a piától.
Amikor az embernek a főnöke olyan hülyeséget mond, hogy nem kellene-e fodrászhoz mennem, közben majdnem hasra esik a küszöbben mert atomrészeg.
Amikor egy átlagos hétvégén több 100 liter alkohol fogy a szórakozóhelyeken, a 15-20 éves korosztály köreiben.
Ne mondd már nekem, hogy ez normális. Főleg az nem, hogy a 15-20 éves fiatalok már hulla részegre isszák magukat szinte minden hétvégén. Tisztelet a kivételnek.
Amikor én 15 voltam, akkor este 9-kor ágyban volt a helyem, nem hogy még szórakozni menjek, meg berúgni. (Mondjuk ez nem mai sztori, hanem még a 90-es évek.) Kaptam is volna Édesapámtól, ha nem a tanulással foglalkoztam volna 15 évesen.
Nézd meg a mai tinédzsereket, egy gémkapcsot nem bíznék rájuk, nem hogy majd még ezektől várjam el, hogy kitermeljék a nyugdíjamat 30-40 év múlva (feltéve, hogy lesz még olyan hogy nyugdíj).

odamondó 2011.09.06. 16:49:59

@Bergeroth: Ez hullámzó az emberiség történetében. A régebben keményebbek szigorúbbak voltak azért csak bizonyos ideig igaz.Különben szerintem ezzel nincs baj változik a társadalom változik milyen módon szórakoznak. Régen is berúgtak az emberek csak máshogy más módon.

Én 98ban voltam 15 és ugyanúgy tropára ittuk magunkat csak boltból vett piával az erdőben és annyi volt a különbség hogy nem volt zene meg kisribancok :) Ja és pl. nagyon sok családban annó tök egyértelmű volt, hogy 14et betöltöttük haverokkal akkor akinél voltunk neki faterjával tök simán leültünk sörözni. (oké csak 1 sör/főre, de akkoris)

jubilleum 2011.09.07. 09:38:46

@Gluteus Maximus: Ez az idézet jóval régebbi kormos Anettnál :D

Bergeroth 2011.09.07. 10:25:38

@odamondó:
Igazából nem is a piával van konkrétan bajom, hanem a mértéktelenséggel.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása