Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Legutoljára egy éve szerepelt a blogon kutyaszar-ellenes kampány. Reklámbuzi akkor egy gerilla akcióról írt, amiben parkettákat raktak az utcára, azokra pedig ízlésesen elhelyezett kutyakakikat. Az akkori és a mostani kampány is jobb belátásra próbálja bírni a gazdikat, akik közül sokan úgy otthagyják a kis csigákat a város közepén, mint ha az teljesen természetes volna.
Bár a mostani printkampány egy kicsit szofisztikáltabban próbálja rávezetni az embereket a problémákra, az üzenet most is nagyon erős. A reklámokban szép cipőket láthatunk, melyeken a márkajelzés szarral van felfestve – ezzel is azt sugallva, hogy a kaki nem cool brand. Az Adidas, Nike és Reebok logók gyönyörűen díszelegnek a fehér lábbeliken. A prágai Kitchen reklámügynökség által készített kreatívok mindenképpen megérdemelnek egy elismerést, még akkor is, ha valószínűleg nem változtatnak semmi.
UPDATE: A post megírása után bukkantam rá egy újabb kaki-ellenes gyöngyszemre, melyet a – mostanság egyre aktívabb – Miami Ad School tanoncai találtak ki. A Poopons elnevezésű, fiktív kampány teljesen új szintre emeli a kaksi ellen űzött harcot. A legújabb technológiák és közösségi oldalak erejével jutalmazza azokat, akik felszedik ebük után hátramaradt piszkokat. Nézzétek meg a videót és minden kiderül.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.