Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Eszméletlen bevállalós lépésre szánta el magát egy litván sörgyártó cég, az Utenos. Legújabb termékük piacbevezetésére egy olyan közösségi kampányt indítottak, melyben maguk a fogyasztók dönthettek az ital nevéről.
A különleges alapanyagokból készült sör – a kreatív koncepció szerint – annyira finomra sikerült, hogy még a marketingesek szava is elállt, s ezért nem tudtak neki nevet adni. A márka ezért a reklámfilmekben és egyéb nyomtatott anyagokon üres címkével jelenítette meg a terméket, melyre a vásárlók bármit ráírhattak. Az Utenos a weboldalán ezzel egy időben egy online szavazást is indított, ahol a netezők névjavaslatokat tehettek. A legtöbb voksot kapó név pedig nyert. Köszönhetően Rebecca Black - Friday című nótájának, az azt körülvevő őrületes hype-nak és egy csapat trollnak, a legtöbb szavazatot a "Friday" név kapta.
A cégnek szerencsére nem volt ezzel semmi baja, így megszületett az Utenos Friday. A kampányösszefoglaló videó szerint a crowdsourcing akciónak köszönhetően óriási márkaismertségre tett szert a termék, messze kiemelkedve a versenytársak közül. Reméljük ez az eladásokban is megmutatkozik majd! Minden elismerésem az ötletgazdáknak és a bevállalós ügyfélnek.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.