Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Faber Castellt szerintem senkinek nem kell bemutatni, hiszen szinte mindenkinek lapult annak idején legalább egy ilyen márkájú grafit ceruza a tolltartójában. Nálunk nagyon keveset reklámoznak, de nemzetközi szinten sem tartoznak a nagy hirdetők közé. Amikor viszont előjönnek valamivel, az szinte mindig nagyot durran. Ezúttal Chan Hwee Chongot kérték fel, hogy az egyvonalas rajzairól ismert művész egy reklámban is megmutassa elképesztő tehetségét. Az itt látható három rajz (a kicsik kattintásra nagyok lesznek) mindegyike egyetlen vonallal készült, amit középről, ujjlenyomatszerűen kifelé haladva, egy hol vékonyabb, hol vastagabb spirálvonallal rajzolt meg. Gyönyörködjetek az elkészült képekben, vagy a belinkelt videón a készítés folyamatában. Ilyeneket látva mindig eszembe jut az a mondat, miszerint semmi baj sincs a reklámmal, egészen addig, ameddig jó.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.