Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Ezt mutatta meg a Pfizer hollandiai ambient kampánya, amelyet a Sperti nevű, aranyér elleni gyógyszer népszerűsítésére szerveztek. Az ötlet végtelenül egyszerű volt. Fogtak egy csapat motorost, akiknek állva kellett fel-alá tekergőzniük a városban úgy. A furcsa jelenséget egy a motor hátuljára erősített reklámtábla magyarázta meg a járókelőknek, amelyen a "Aranyérproblémákkal küzd? Használjon Spertit" szöveg volt olvasható. A vicces kis mutatvány természetesen nagy derültséget okozott az arra járók körében, és sikeresen csinált hülyét a motorosokból, akik nem biztos hogy szívesen nyúlnak majd ehhez a krémhez, ha tényleg szükségük lesz rá. Persze az is lehet, hogy ők is nevettek a dolgon, csak a bukósisaktól nem látszott. via: ibelieveinadvertising
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.