Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Hogy néz ki egy aranyeres motoros?

Ezt mutatta meg a Pfizer hollandiai ambient kampánya, amelyet a Sperti nevű, aranyér elleni gyógyszer népszerűsítésére szerveztek. Az ötlet végtelenül egyszerű volt. Fogtak egy csapat motorost, akiknek állva kellett fel-alá tekergőzniük a városban úgy. A furcsa jelenséget egy a motor hátuljára erősített reklámtábla magyarázta meg a járókelőknek, amelyen a "Aranyérproblémákkal küzd? Használjon Spertit" szöveg volt olvasható. A vicces kis mutatvány természetesen nagy derültséget okozott az arra járók körében, és sikeresen csinált hülyét a motorosokból, akik nem biztos hogy szívesen nyúlnak majd ehhez a krémhez, ha tényleg szükségük lesz rá. Persze az is lehet, hogy ők is nevettek a dolgon, csak a bukósisaktól nem látszott. via: ibelieveinadvertising

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr873347835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

AmbientKitchen · http://www.szabiszakalla.com 2011.11.09. 16:40:35

Mennyire adja magát az ötlet!
Ügyes!

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása