Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Az ausztrálok mindig is nagy figyelmet fordítottak a közlekedésbiztonságra és annak kommunikálására. A helyi TAC (Transport Accident Comission) reklámfilmjei például olyan sokkolóak és szívbemarkolóak, hogy az elmúlt évek alatt ténylegesen csökkent a közúti balesetek száma.
De úgy tűnik, hogy nem csak az ausztrálokat, hanem a mellettük lévő sziget lakóit is szeretik riogatni. Az új-zélandi kormány a legújabb reklámkampányában ugyanis a részeg főzés (igen, van ilyen) ellen emelte fel a hangját, hiszen egyre több ebből fakadó baleset éri a helyieket. A költséghatékony, de roppant figyelemfelkeltő ambient kampányban férfi mosdók piszoárjait vették célba. Egy hőváltós matricát helyeztek a csészébe, amin egy láng piktogram és egy mondat buzdítja pisilésre a pasikat: “Oltsd ki a tüzet” – szól a felhívás. És ekkor jön a varázslat, a meleg pisi hatására egy új mondat jelenik meg: “Egy igazi tűzzel nem lenne ilyen könnyű. Ne igyál és főzzél. Egyél mielőtt hazamész.”
Nos, az ötlet nem is olyan rossz, főleg, ha az adott szórakozóhelyen van konyha. Már csak egy jó kis hamburger/gyros képnek kéne megjelennie, és egyből megjönne az étvágy. Vagy nem?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.