Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A Pepsi egy évvel ezelőtt indított társadalmi felelősségvállalás kampánya, a Refresh Project továbbra is keresi a „világmegváltó” ötleteket, melyek megvalósítására hajlandó akár több százezer dollárt is kifizetni. A kampány alapkoncepciója – ha még nem hallottál róla – roppant egyszerű, a közösségi ötletbörze egészség, művészet, élelmiszer, oktatás és környezet témában keresi azokat a javaslatokat, melyekkel tényleg jobbá lehet tenni bolygónkat és a rajta lévők életét.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.