Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Elképesztően bevállalós kampányt eszelt ki az elektronikai cikkeket forgalmazó Pause. Legújabb kampányukban arra buzdítják a svéd lakosokat, hogy november 10-én, zárás után törjenek be stockholmi boltjukba és lopjanak el egy LED tévét. Akinek sikerül, az megtarthatja a több százezres készüléket, a többiek pedig kedvezményeket kaphatnak egyéb termékekre.
Valljuk be, ez elég hihetetlenül hangzik, azonban a kampányhoz készült, trailer-szerű vírusfilm megnézése után minden kitisztul. Adott egy alkalmazott, Peter, akit kirúgnak a Pause boltból, mert nem nyal eleget a főnökének. Peter bosszút tervel, ezért eldönti, hogy kirabolja a boltot. De mivel nem szeretné, hogy a neve a rabláshoz kötődjön, ezért létrehoz egy weboldalt, ahol minden fontos biztonsági információt megoszt a netezőkkel és arra őket, hogy rabolják ki helyette a helyet. A tökéletes munkához azonban ketten kellenek, egy, aki a boltban kúszik-mászik, egy pedig, aki a neten nézi a biztonsági kódokat.
Bár még csomó kérdőjel van bennem, egyelőre úgy tűnik, hogy zseniális integrált kampányról van szó. Nézzétek meg a videót és a rabláshoz nélkülözhetetlen weboldalt is! Mit gondoltok?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.