Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Rablásra buzdító reklám

Elképesztően bevállalós kampányt eszelt ki az elektronikai cikkeket forgalmazó Pause. Legújabb kampányukban arra buzdítják a svéd lakosokat, hogy november 10-én, zárás után törjenek be stockholmi boltjukba és lopjanak el egy LED tévét. Akinek sikerül, az megtarthatja a több százezres készüléket, a többiek pedig kedvezményeket kaphatnak egyéb termékekre.

Valljuk be, ez elég hihetetlenül hangzik, azonban a kampányhoz készült, trailer-szerű vírusfilm megnézése után minden kitisztul. Adott egy alkalmazott, Peter, akit kirúgnak a Pause boltból, mert nem nyal eleget a főnökének. Peter bosszút tervel, ezért eldönti, hogy kirabolja a boltot. De mivel nem szeretné, hogy a neve a rabláshoz kötődjön, ezért létrehoz egy weboldalt, ahol minden fontos biztonsági információt megoszt a netezőkkel és arra őket, hogy rabolják ki helyette a helyet. A tökéletes munkához azonban ketten kellenek, egy, aki a boltban kúszik-mászik, egy pedig, aki a neten nézi a biztonsági kódokat.

Bár még csomó kérdőjel van bennem, egyelőre úgy tűnik, hogy zseniális integrált kampányról van szó. Nézzétek meg a videót és a rabláshoz nélkülözhetetlen weboldalt is! Mit gondoltok?

2011.11.09. 13:50 Exo 8 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr133365794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kurka 2011.11.09. 14:35:05

Nagyon kemény egy kampány és iszonyat jól van megcsinálva. Biztosan nem 1 óra alatt hozták össze. Maga az oldal is szépen van kivitelezve. Csak gratulálni tudok, elképesztőek :-)

TrueY · http://qltura.blog.hu 2011.11.10. 10:19:02

Ja, megjelenik 20000 ember a bolt előtt. Szerintem brute-force-szal simán megcsinálják. Csak ne tapossák össze egymást, mint nálunk a budaörsi Electroworld nyitásánál... :)

Analfa Béla 2011.11.10. 10:50:01

Ez a kampány egy válság idején kifejezetten hasznos. Ki tudja, ezek után hány sértett, kirúgott ember tesz fel a volt munkáltatójáról bizalmas adatokat a netre. Ha ügyesen keresünk, akkor nem csak LED tv-t tudunk lopni.

gromek7 2011.11.10. 11:56:04

Ők csinálták az év elején a "The human jukebox" kampányt is. Ilyen megrendelőre vágyom én is. Pedig ez csak egy pici cég. Bámulatos

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2011.11.10. 14:09:11

TrueY-nál az igazság.
Egyrsézt lesz egy csomó nézelődő, másrészt elképzelhető, hogy akad egy-két khm... vállalkozó jellem is, akik nem fognak kódozgatni ott, hanem nekimennek bárszékkel a kirakatnak.

Feltételezem, az üzlet is készül néhány biztonsági őrrel, de azért ennyire feladni a labdát szerintem hiba volt - már csak a jövőre nézve is.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása