Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Megrázó reklámélmény

A 13th Street egy tematikus tv csatorna, amely kifejezetten horrorfilmekre, krimikre és thrillerekre specializálódott a nyugat-európai országokban. Én legelőször 2010 elején találkoztam a nevével, mikor is egy igazán különleges, mozis ambient kampánnyal rukkolt elő. Az interaktív horrorfilmben a nézők telefonon keresztül, hangutasításokkal irányíthatták a mozivásznon lévő főhőst, ami nem kis elismerést váltott ki a szakmában. Azóta folyamatosan figyelemmel kísérem a munkáikat, legutoljára például a horror bowling golyókon borzongtam egy jót.

A csatorna most ismét egy újabb, szó szerint sokkoló reklámfogással rukkolt elő Franciaországban. A Nickandjack reklámügynökséggel olyan kreatív CLP-ket helyeztek ki a fővárosban, melyek enyhe áramütéssel közvetítették a fő márkaüzenetet: a hajad is égnek áll, ha minket nézel. A rendkívül különleges installációk garantáltan megrázó élményt nyújthattak az érdeklődőknek. Én is szívesen kipróbáltam volna!

Címkék: reklám horror ambient

2011.11.12. 12:51 Exo 2 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr803372511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

indi23 2011.11.12. 15:01:47

Ez az interaktív mozis dolog nagyon nagy!

Lakásfelújító Feri · http://www.lakasfelujitas1.hu 2011.11.13. 07:16:33

Mindenkinek más az ízlése. Én nem szívesen néznék ilyen filmeket. Mi a jó abban, ha megijedek, teszem fel a kérdést.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása