Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
A világ változik, a fogyasztók változnak, a reklámok is változnak. Az ügynökségek különféle stratégiákkal próbálják tartani a lépést, de csak nagyon keveseknek sikerül megtalálni a siker kulcsát. A torontói John St. reklámügynökség munkatársainak azonban sikerült. Megtalálták a leghatékonyabb módszert arra, hogyan juttathatják el milliókhoz a márkaüzeneteket: macskás online reklámfilmekkel. (A szex mellett ugyanis a macskás videók a legnépszerűbbek, és 2012-ben a mobil tartalmak 75 százalékát fogják kitenni az ilyen típusú videók.) Az ügynökség ezért létrehozta a világ első macskás divízióját, ahol gyártástól a terjesztésig mindent a cicákra bíz. Őrültségnek hangzik, ugye? Mert az is.
Imádom az olyan ügynökségi self-promó videókat, ahol nem veszik túl komolyan magukat, mégis maximálisan átjön a kreativitás. A John St. videója pont ilyen. Szórakoztató és infantilis, ugyanakkor remekül van összevágva és tálalva. Ha ügyfél lennék biztosan adnék nekik egy lehetőséget. Nézzétek meg ti is a videót és mondjátok el a véleményeteket!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.