A reklám jövője: catvertising

A világ változik, a fogyasztók változnak, a reklámok is változnak. Az ügynökségek különféle stratégiákkal próbálják tartani a lépést, de csak nagyon keveseknek sikerül megtalálni a siker kulcsát. A torontói John St. reklámügynökség munkatársainak azonban sikerült. Megtalálták a leghatékonyabb módszert arra, hogyan juttathatják el milliókhoz a márkaüzeneteket: macskás online reklámfilmekkel. (A szex mellett ugyanis a macskás videók a legnépszerűbbek, és 2012-ben a mobil tartalmak 75 százalékát fogják kitenni az ilyen típusú videók.)  Az ügynökség ezért létrehozta a világ első macskás divízióját, ahol gyártástól a terjesztésig mindent a cicákra bíz. Őrültségnek hangzik, ugye? Mert az is.

Imádom az olyan ügynökségi self-promó videókat, ahol nem veszik túl komolyan magukat, mégis maximálisan átjön a kreativitás. A John St. videója pont ilyen. Szórakoztató és infantilis, ugyanakkor remekül van összevágva és tálalva. Ha ügyfél lennék biztosan adnék nekik egy lehetőséget. Nézzétek meg ti is a videót és mondjátok el a véleményeteket!

Címkék: humor vírus elmebaj állatok

2011.11.15. 10:00 Exo 3 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr853375012

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

magyar ember teli szájjal 2011.11.15. 11:28:01

Hú a szexösszehasonlításon nagyon röhögtem

tumpara 2011.11.15. 12:13:26

Ügyes. De a pali miért szívja vissza a fikát 0:57-nél? Undorító. Vagy egyszerűen csak angol.

Crane (törölt) 2011.11.15. 18:08:28

@tumpara: Mert macskaszőr allergiája van. :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics