Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Ilyen az igaz szerelem!

Aki nem szeretné, hogy a reklám megnézése előtt bármilyen infó befolyásolja, az ne olvasson tovább, hanem először nézze meg a szpotot.

Azok, aki nem bánják vagy már megnézték a filmet, azoknak elmondom, hogy a kampány a Get Up! elnevezésű, egy élhetőbb, elfogadóbb Ausztráliáért küzdő szervezet munkája, amelyet a melegházasság intézményének védelmében készítettek. Kutatások azt mutatták, hogy az azt ellenzők egyetlen érvre fogékonyak, mégpedig arra, hogy erre az intézményre azért lehet szükség, mert a melegek is éppen olyan vonzalmat és elköteleződést éreznek egymás iránt mint a heteroszexuális párok. Ez a film alapötletének lényege is, hiszen az egyik szereplő nézőpontjából mutatja be az eseményeket, és az ember szinte a főhőssel együtt szurkol, amikor a gyűrű előkerül.

Persze ez a geg azért sejthető már az elején, pláne annak, aki látta már a Prodigy Smack my bitch up című klipjét, ami gyakorlatilag ugyanerre az alapötletre épül. Ennek ellenére szerintem működik, amit az is bizonyít, hogy a Viral Video Chart tanúsága szerint pillanatnyilag messze ez a legnézettebb reklám az interneten. Különösen egy reklámblokkban üthet nagyot a vége, zavarba ejtve a nézőket, akik az érzelmes felvezetést látva eukaliptuszos papírzsebkendőre, életbiztosításra vagy egy telekom cégre számítanak a packshotban. Nektek egyből leesett vagy okozott azért egy kis meglepetést? 

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr553422007

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kuplungg 2011.11.29. 20:12:58

nekem kb felétől sejthető volt...

reklamzabalo 2011.11.29. 22:27:51

én az elején tudtam, aztán arra gondoltam, h igazából azokat akarják meglepni akik az elejétől a meleg párra gondolnak, de tévedtem.

mkzk3y 2011.11.30. 00:48:51

Mivel a csávó FULL LÁNYT ad, ezért a 3. másodperctől egyértelmű volt, hogy.

organikusviselet · http://organikusviselet.blog.hu/ 2011.11.30. 08:41:57

Igazából nekem leginkább az tetszik hogy a másik fiú szemszögéből van az egész és tényleg olyan mintha akár te magad lennél. Szerintem nagyon ötletes kampány videó.

Novbert 2011.11.30. 09:27:49

És az lett a megoldás, hogy kiszedted a szövegből a spoiler warningot, sőt beleírtad a spoilert a bejegyzés címébe?
Hát gratulálok.

3x 2011.11.30. 09:52:12

Csak ne legyen kötelező...

Principal 2011.12.02. 14:12:02

@mkzk3y: FULL LÁNY?!?! miért, mert elmosogat??? mondjuk, ha minimális agyad lenne, akkor tudhatnád, hogy a melegeknél két azonos nemû van, ergo nem kell, hogy az egyik lány szerepet játszon!

TH 2011.12.03. 10:45:14

@reklamzabalo: pont így voltam a dologgal. Nagyon egyértelműnek tűnt, hogy két srácról van szó, ezért reméltem, hogy a végén valami más csavar lesz benne. :-) de így sem volt olyan rossz azért. :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása