Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Aki nem szeretné, hogy a reklám megnézése előtt bármilyen infó befolyásolja, az ne olvasson tovább, hanem először nézze meg a szpotot.
Azok, aki nem bánják vagy már megnézték a filmet, azoknak elmondom, hogy a kampány a Get Up! elnevezésű, egy élhetőbb, elfogadóbb Ausztráliáért küzdő szervezet munkája, amelyet a melegházasság intézményének védelmében készítettek. Kutatások azt mutatták, hogy az azt ellenzők egyetlen érvre fogékonyak, mégpedig arra, hogy erre az intézményre azért lehet szükség, mert a melegek is éppen olyan vonzalmat és elköteleződést éreznek egymás iránt mint a heteroszexuális párok. Ez a film alapötletének lényege is, hiszen az egyik szereplő nézőpontjából mutatja be az eseményeket, és az ember szinte a főhőssel együtt szurkol, amikor a gyűrű előkerül.
Persze ez a geg azért sejthető már az elején, pláne annak, aki látta már a Prodigy Smack my bitch up című klipjét, ami gyakorlatilag ugyanerre az alapötletre épül. Ennek ellenére szerintem működik, amit az is bizonyít, hogy a Viral Video Chart tanúsága szerint pillanatnyilag messze ez a legnézettebb reklám az interneten. Különösen egy reklámblokkban üthet nagyot a vége, zavarba ejtve a nézőket, akik az érzelmes felvezetést látva eukaliptuszos papírzsebkendőre, életbiztosításra vagy egy telekom cégre számítanak a packshotban. Nektek egyből leesett vagy okozott azért egy kis meglepetést?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.