Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Akár a brief.blog rovatunkban is megállná a helyét az a párbeszéd, amely az argentin elektronikai eszközöket forgalmazó BGH és ügynöksége, a Saatchi & Saatchi között zajlott le még pár hónappal ezelőtt. A márka arra kérte a kreatívokat, hogy népszerűsítsék legújabb mikrohullámú sütőjét. A probléma ott volt, hogy a BGH semmilyen érdekeset nem tudott felmutatni márkaüzenetként, így ezt a feladatot átpasszolta az ügynökségnek.
A Saatchi nem hátrált meg a kihívástól, sőt, egy rendkívül merész ötlettel ment vissza a megbízóhoz. Így született meg a zenélő mikrohullámú sütő, amely az unalmas pittyegés helyett zenét játszik, ha kész van az étel. A muzsikáló mikró híre olyan gyorsan terjedt, hogy az első héten elfogyott belőle az 1000 prototípus. A nagy sikerre való tekintettel 2012-ben sorozatgyártásba is kerül.
Minden elismerésem a merész ügynökségnek és a bevállalós ügyfélnek. Nézzétek meg a kampányról készült videót, egész jóra sikerült.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.