Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Szűz Mária terhességi tesztje

 A kezében egy pozitív terhességi tesztet tartó, kétségbeesett, fiatal Szűz Máriát ábrázoló plakátot az aucklandi St. Matthews in the City anglikán templom előtt, a város egyik legforgalmasabb kereszteződésében állították fel az egyház megbízásából. A reneszánsz stílusú festményeket utánzó plakáttal idén is a gondolatébresztés, a párbeszéd beindítása volt az egyházi vezetők célja, akik az évnek ebben a szakában lassan már hagyományteremtő módon egy kifejezetten provokatív kampánnyal jelentkeznek. Néhány évvel ezelőtt egy az ég felé néző plakáton kívántak boldog születésnapot Jézusnak, két évvel ezelőtt pedig Máriát és Józsefet ábrázolták a hitvesi ágyban, mondván szegény Józsefnek nem lehetett egyszerű versenyre kelnie az ágyban az Úrral.

Az idei plakáttal elmondásuk szerint arra szerettek volna rámutatni, hogy a fiatal Mária hús-vér ember volt, egyike volt azoknak az ijedt lányoknak, akik szembesülnek a ténnyel, akaratukon kívül teherbe setek. A helyi katolikus vezetők természetesen tiltakozásukat fejezték ki ez ügyben, mondván Mária egy cseppet sem volt megijedve, éppen ellenkezőleg boldog volt, hogy magában hordhatja az úr gyermekét. A templom honlapján is beindult az élet, kapnak hideget-meleget az kampány miatt. Valaki cinikusan azt javasolta, hogy kerüljön a plakát alá Mária gondolata, miszerint "remélem lány lesz", vagy az a töprengése, hogy fogja megmondani Józsefnek, hogy a gyerek nem tőle van. Egyszóval a terv bevált, a témát idén is felkapták, hogy megérte-e, azt döntse el mindenki maga.

Címkék: vallás botrány köztér hellókarácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr823472597

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Sátáni terhességi teszt 2011.12.27. 07:07:01

Megrongálták annak az anglikán közösségnek a plakátjait, amely ezúttal egy Szűz Máriát terhességi teszttelábrázoló, reneszánszosra hajazó stílusú festménnyel próbálja felkelteni a vallásosság iránti érdeklődést (két évvel ezelőtt azt vettették fel, hog...

Trackback: Szórakoztató Valláskritika megosztotta 2011.12.18. 16:57:25

azt a blogbejegyzést, ahol ez a felirat a trackback-ként megjelenik. Tehát a közösségi oldal jelenlegi 30 ezer havi aktív olvasójához is eljut. Aki többet is tudni akar tudni az olvassa el ezt a rövid összefoglalót, vagy kattintson rá az oldalra: faceb...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sátán meg a Jocó 2011.12.18. 15:11:20

Kiváló!

A haladó szellemű művészek szíves figyelmébe javaslom továbbá Purimkor az ünnep eredetekor történt események realisziktus ábrázolásával gondolatébreszteni és párbeszédet indítani.

Remléem, belefér, hisz nem csak egy vallást kell kipécézni unos-untalan ugye?

Ugye?

garage 2011.12.18. 16:11:20

@Sátán meg a Jocó: a plakátot az anglikán egyház megbízásából állították fel. Hogy jön ide a purim?

Házisaci 2011.12.18. 16:24:51

Pedig valahogy csak úgy történhetett. Csodák nincsenek, ettől függetlenül hinni azért lehet. Még mielőtt bárki nekem esne, római katolikus a vallásom, de hülye azért nem vagyok. :D

becsoccsent 2011.12.18. 16:33:09

@garage: csak irni tanitottak meg, olvasni meg nem tud :DDDDD

garage 2011.12.18. 16:34:58

@becsoccsent: legalább elérte a plakát a célját, elindult a párbeszéd :)

becsoccsent 2011.12.18. 16:42:44

@garage: a, nem hiszem, hogy lenne annyi benne, hogy idejojjon, es azt mondja: " elnezest, tevedtem. egy fasz vagyok. fuggetlenul ettol a tevedestol, mellesleg ". erre en ezt mondanam: jol van, kis kuki, legalabb elismerted. ugyhogy mostmar kussoljal be jol. erre o: oke, jobb lesz igy mindenkinek.

ez parbeszed lenne. en nyitott vagyok ra :)

fülesboci 2011.12.18. 17:52:42

@garage: azt mi a bánatos f@szomról beszélgessek az anglikánokkal?
fizessem oda az egyházadót vagy mi..

Jimbo75 2011.12.18. 17:55:07

"A helyi katolikus vezetők természetesen tiltakozásukat fejezték ki ez ügyben, mondván Mária egy cseppet sem volt megijedve, éppen ellenkezőleg boldog volt, hogy magában hordhatja az úr gyermekét"

Nyihihi, kevés olyan "könyv" van, amin annyit lehet röhögni, mint a Biblia, nagyon be lehetett állva, aki kitalálta a sztorit:))

Pipas 2011.12.18. 18:18:41

@Jimbo75: Pláne, hogy abban az időben az ilyen "szűz vagyok, az úrtól van" dumákat kövekkel való agyondobálással díjazták. :-*

miro1 2011.12.18. 19:17:43

@Házisaci: Te nem vagy római katolikus 2. Vitatkozz akkor a NASA-val! www.magyarkurir.hu/hirek/nincs-magyarazat-nasa-vizsgalta-guadalupei-szuzanya-kegykepet
Még hogy nincsenek csodák!

miro1 2011.12.18. 19:20:45

@Jimbo75: Látom Te is gyakorlod a drogok fogyasztását...@Pipas: Épp ezért akarta József titokban elbocsátani, mert igaz ember volt, persze lehet hogy te megköveztetted volna

Pipas 2011.12.18. 19:41:05

@miro1: "Épp ezért akarta József titokban elbocsátani, mert igaz ember volt"

Igaz? Mitől volt "igaz"?!

"persze lehet hogy te megköveztetted volna"

Persze lehet, hogy te meg pedofil sorozatgyilkos vagy.

Filhipposz 2011.12.18. 20:04:38

@garage: te egy fasz vagy. Így jön ide a purim.

Hát így.

gabás 2011.12.18. 20:45:26

@miro1: egyházi forrásra hivatkozni csodákat magyarázva = fail (a „NASA vizsgálaton” pedig röhög a vakbelem)

Bélabáttya (törölt) 2011.12.18. 20:46:10

Á, emlékszem a sztorira. Józsi mesélte egy kiskocsmában, a sokadik köcsög mézsör után, kissé elrévedve, némi bánatos beletörődéssel, a végén legyintve:
- Tudod, haver, ifjú házasként még rendben van ez a dolog, de aztán a meló, az adók, a rómaiak, lé meg egyre kevesebb, az asszony meg morog, hogy mi van már, de az ember csak beesik hétköznap este hullafáradtan az ágyba. No jön a hétvége, akkor már kicsit nyugisabb, kis pénzmag is került, el is megy az ember a fürdőbe, lábat mos, még a körmit is megpiszkálja, ne legyen ganajos, felöltözik a tisztába, úgy megy az asszonyhoz, az meg aszongya, most jajj ne, fáj a fejem, holnap kelni kell, aberaktam a hajcsavarókat, meg egyébként is, inkább csak kárál, veszekszik, ahelyett, hogy tenné a dolgát.
- Tudod fijam, amikor az ember hatodszor hallja a nyivákolást a fejfájásról, csak kikivánkozik belőle egy istenbasszameg.
Oszt úgy lett.

[c] 2011.12.18. 20:52:58

@Filhipposz: A frappáns visszavágások mestere.

2011.12.18. 22:22:27

@Sátán meg a Jocó:
Te vagy Móricka, akinek mindenről "az" jut eszébe?:-))

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.19. 03:09:54

@Pipas:

Igaz? Mitől volt "igaz"?!

----

Máté 1,19 József pedig, az ő férje, mivelhogy igaz ember vala és nem akará őt gyalázatba keverni, el akarta őt titkon bocsátani.

Csanad · http://csanad.blogspot.com 2011.12.19. 04:44:15

Azért a párbeszéd beindulásán túlmutatnak a reakciók :) A helyi Katolikus Akciócsoport (Catholic Action Group) lebuzifeministázta az anglikán templom vezetőit, megrongálták a plakátot, majd közölték, hogy minden felelős a pokolban fog égni.
Különösen tetszett ez a megnyilvánulásuk:

"There's only one faith - The Roman Catholic Apostolic Faith - because we go right back in our papal line to Christ.

All the other sects and cults are in fact man-made. It doesn't mean we condemn the individuals in them, we simply condemn their teaching."

Az itteni katolikusok egyébként nagyjából mindent megtestesítenek abból a vak, kirekesztő, intoleráns hitbuzgalomból, ami miatt sokaknak nem szimpatikus nemcsak a katolikus egyház, de maga a kereszténység sem.

Viszont legalább az állam nem támogatja egy fillérrel sem az egyházakat, mindegyik önkéntes adományokból bulizik, így jóval kevésbé felháborító, bármit is csinálnak.

miro1 2011.12.19. 05:25:31

@gabás: Ha röhög, ha nem de ez az a Nasa vizsgálata, a legmodernebb technikával@Pipas: Én nem állítottam hülyeséget

miro1 2011.12.19. 05:26:32

@Csanad: Itt sem kellene, hanem visszaadni amit elvettek a komcsik, oszt jó napot!

Jimbo75 2011.12.19. 07:21:06

@miro1:

Nyilván. Mert, ha nem veszem be a világ valaha volt legnagyobb hazugságát, amire az egész keresztény vallás épül, akkor csakis drogos lehetek, ugye?
Még szerencse, hogy nem a középkorban élünk, mert ez a jellemző rátok, vallásos emberekre, aki mást gondolt, mint mi, azt ugyan öljük már meg, vagy egy kis keresztes hadjárat keretében, vagy fincsi kis inkvizíciót küldjünk rá, és még sorolhatnám a sok aljas tettet, amit a vallás álcája alatt sikerült végrehajtani az elmúlt 2000 évben....

becsoccsent 2011.12.19. 08:17:18

@becsoccsent: mondtam.

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

aha, persze 2011.12.19. 08:34:53

A neveletlenség és tiszteletlenség kezd elharapódzni. De, ha a kis hülyegyerek folyton beszólogat, egyszer olyan pofont kap, amit egy életre megemleget.

nagylaszlo971 2011.12.19. 09:02:31

f@szt se érdekel, szerintem nulla

Pipas 2011.12.19. 09:46:24

@neoteny: Azt tudom, hogy le van írva a bibliában, a kérdés az volt, hogy "miért".

@miro1: Azt állítottad, hogy "persze lehet hogy te megköveztetted volna". Ez nem csak hülyeség, de meglehetősen sértő is volt.

Viszont annyira nagy marhaság, hogy vitatkozni sem lehet vele. Szóval lehet, lehet, hogy te meg Adolf Hitler vagy. Nem? Akkor jó.

Rézfánfütyülő fűzangyal 2011.12.19. 10:48:24

Szögezzük le a lényeget:
Ahogy @Csanad idézte, de hevenyészve lefordítom:
1. Csak egy a hit - A Római Katolikus Apostoli Hit...
2. Az összes többi szekta és kultusz valójában ember alkotta. Ez nem jelenti azt, hogy elítéljük ezeket az egyének, egyszerűen elítéljük a tanításukat.

Tehát a Katolikus Egyház saját hitének parancsai alapján elítéli a világ 2/3-ának hitét. Így bármikor megsértheti ezeket egyszerűen erkölcstelennek, vagy emberiségen kívül állónak bélyegezve őket, de vele egyikük se merjen viccelődni, mert az az ő hitük megsértése!
Ha engem sért meg egy katolikus püspök hitetlenségemet erkölcstelennek és bűnnek nevezve, az rendben van, de ha más nevezi őket erkölcstelennek (pl. a papi pedofília ügyben), akkor az megengedhetetlen általánosítás, hitük elenne támadás!
És, biztos ami, biztos, nem árt rögvest egyet zsidózni (Sátán meg a Jocó 2011.12.18. 15:11:20.).
Ha más csinálja, akkor az "neveletlenség, tiszteletlenség" a ő hitükkel szemben, ha ők, akkor az egy igaz hit védelme!

aha, persze 2011.12.19. 12:50:38

@Rézfánfütyülő fűzangyal:
Megfordítom a hozzászólásodat, érdekes eredményt szül:
Ha engem néz le gójságom miatt alsóbbrendűnek nevezve, az rendben van, de ha más nevezi őket rossznak (pl. a pénzügyi hatalmuk kihasználása miatt), akkor az megengedhetetlen általánosítás, a zsidóság elleni támadás!
És, biztos ami, biztos, nem árt rögvest egyet pedofil-katolikuspapozni.

Nem vagyok sem katolikus, sem zsidó. kívülállóként nézem, és ezt látom.

Rézfánfütyülő fűzangyal 2011.12.19. 13:06:21

@aha, persze: Nos, íme a legjobb példa, arra, amiről írtam!
Ha egy olyan zsidó egyházi megnyilatkozást tudsz idézni, melyben a gójokat lenézik és kirekesztik (bár nagyon hangsúlyozottan az Ószövetség erről szól, tehát egyfajta kirekesztő ideológia, melyet katolikus testvéreink is innen származtatnak), akkor kérlek linkeld ide be.
Természetesen nem kérem Sion Bölcseinek Összeesküvését idézni, mert bármily kellemetlen, ahhoz a zsidóknak semmi közük!
Amit te most itt is teszel, az egyszerű, és kevéssé bujtatott antiszemitizmus, ez az összeesküvés-elmélet pedig egy sokszor felhasznált, ám bizonyítottan nem a zsidókhoz köthető kitaláció!
És, ami még lényegesebb, ebből is nyilvánvaló, hogy nem vagy sem kívülálló, sem objektív, csupán egy előítéletet próbálsz meg ismét, és minden létező helyen sulykolni, ahogy ez nálatok szokás.
Maradjunk a tényeknél.

Pipas 2011.12.19. 13:15:05

A "katolikusnak" nem a "zsidó" az ellentéte, hanem az ateista. Ateista szemszögből nézve a zsidó vallás és a keresztény vallás ugyanaz a buta babona.

Mondjuk vicces ahogy a különféle vallás hívei acsarkodnak egymásra. :)

aha, persze 2011.12.19. 13:59:07

@Rézfánfütyülő fűzangyal: Nem mondtam, hogy maga a zsidó egyház nyilvánul meg így, de persze mindent úgy maszatolsz, ahogy neked jólesik. Olyan ügyesen csinálod, hogy ezzel még magadat is tévútra vezeted. Hiszen TE tudod jól. Nálatok ez így szokás.

aha, persze 2011.12.19. 14:02:10

@Rézfánfütyülő fűzangyal:
Inkább elmagyarázom: egyszerűen bosszantó, hogy úton-útfélen lehet rugdosni egy egyházat, míg egy másikra még csúnyán sem szabad nézni.

Rézfánfütyülő fűzangyal 2011.12.19. 14:12:44

@aha, persze: Nos, pont erről van szó! Én egy pillanatra sem azonosítottam az egyes emberek hülye megnyivánulásait hitbéli hovatartozásukkal. Egy zsidó is mondhat hülyeségeket, ajvé, de mennyit. Viszont az általam idézett vélemény a Katolikus Egyházé volt!

@Pipas: Ez így van, ezért is írtam első posztomban "Tehát a Katolikus Egyház saját hitének parancsai alapján elítéli a világ 2/3-ának hitét. Így bármikor megsértheti ezeket egyszerűen erkölcstelennek, vagy emberiségen kívül állónak bélyegezve őket, de vele egyikük se merjen viccelődni, mert az az ő hitük megsértése!"
Magam is ateista lennék, de lassan ezt devianciának akarja tekinteni a kormánytöbbség kisebbségi része. Tehát, bármily meglepő, a zsidózás ellen elvileg, és nem felekezeti hovatartozásom alapján tiltakoztam.
Acsarkodik a rosseb a katolikusok ellen, csak a vak- vagy tévhiten alapuló előítéletek bosszantanak.

aha, persze 2011.12.19. 14:27:10

@Rézfánfütyülő fűzangyal: Nem fogok zsidó egyházi megnyilvánulást keresgélni, annyira nem érdekel a dolog. Csupán "megfordítottam" a szöveget, és érdekes eredményt szült. Megfordítás alatt pedig azt értem, hogy behelyettesítettem, ami a legtöbbször elhangzik. Számomra ez ennyi, még akkor is, ha megítélni valamit manapság vagy csak feketében, vagy csak fehérben sikerül sokaknak.

Lesből Támadó Szárítókötél 2011.12.19. 14:58:07

Az miért van, hogy amikor bárki r.kat. egyház fő irányvonalával szembehelyezkedik akárcsak egy gondolatkísérlet erejéig (lásd fent a plakátot), kis hazánkban mindig lesz legalább egyvalaki, aki előjön a "bezzeg a zsidók" szöveggel, még akkor is, ha a gondolatkísérletezőknek semmi köze a zsidókhoz? Bár mondjuk nálunk egyesek számára a kereszténység védelme többek az izraeli zászló elégetését is jelenti: mind ezzel, mind a "bezzegazsidók" szöveggel szépen keresztülhúgyozva az eredeti krisztusi tanításokat...

neoteny · http://word.blog.hu 2011.12.19. 15:54:37

@Pipas:

Azt tudom, hogy le van írva a bibliában, a kérdés az volt, hogy "miért".

----

OFOTÉRT.

Bélabáttya (törölt) 2011.12.19. 22:55:19

@Pipas: „Azt állítottad, hogy "persze lehet hogy te megköveztetted volna". Ez nem csak hülyeség, de meglehetősen sértő is volt. ”
Hát, izé. Annyira nagyon nem volt ez marhaság az akkori szokások alapján.
A házasságtörésért sok helyen megkövezés járt, jár. Ha valakinek nem a férjétől van gyereke, az speciel házasságtörés, akkor is, ha egész jó mentséget talál rá az asszonyka.
Azt nem tudom fejből - rákeresni meg lusta vagyok -, hogy akkoriban, azon a vidéken mi volt a megszokott eljárás az ilyesmire. Az biztos, hogy normál esetben nem járt érte dicséret...

becsoccsent 2011.12.20. 08:19:07

egyetlen egyhaz vagy vallas sem lehet az egyetlen, amelyik azt allitja magarol, hogy az egyetlen.

namost ennek fenyeben mi is a helyzet a katolikus es a zsido vallassal?

igy vitazni felesleges: mindig lesznek olyanok, mint az a szerencsetlen kishitu ( Sátán meg a Jocó ), aki ugy gondolja, hogy valamivel mindenkeppen fel kell hivni magara a figyelmet. neki a zsidozas megy, van ilyen. persze amikor akkorat eg, mint most, akkor elhuzza a belet, es ugy tesz, mintha o nem is letezne.

es pont ez a legszanalmasabb a birkajaban :)

Filhipposz 2011.12.20. 20:42:19

@tea fan: Kedves Fan,

Megértem a felháborodásodat, de talán te is lehetnél egy kissé toleránsabb a fenti dühkitörés olvastán. Az egész zsidó-holo-buzi-emanci-stb témáról több ezerszer lerágták a csontot, és sok száz bőrt nyúztak le róluk. Aki ezek után még mindig adja az értetlent, hogy hogy jön a keresztény vallás újabb liberális megközelítéséhez a purim, az akkora pöcs, hogy nem érdemes vele tárgyalni. Sajnos ez van.

agyragobogar · http://www.agyragobogar.com/ 2011.12.27. 14:38:38

@miro1: kár, hogy a Nasa oldalán erről a "tudományos vizsgálatról" egyetlen szó sincs... Itt még lehet olvasni az egész ügyről skeptoid.com/episodes/4201 miszerint csak "látszólagos vizsgálatokat" engedtek meg, amiből nem derült ki semmi különös...

tényleg szívesen megnézném az igazi, NASA jelentését erről a dologról...

tisztítottVihar 2013.12.18. 16:23:36

@garage: Talán úgy, hogy Mária zsidó volt.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása