Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Óriási felháborodást váltott ki egy dubai edzőterem Facebook-os reklámkampánya, melyben képi illusztrációként a hírhedt lengyel haláltábort, Auschwitzot használták. A fotón a következő szlogen volt olvasható: „Ints búcsút a kalóriáknak!”
A képet pár órával később levették az oldal üzemeltetői (ezért nincs meg nekünk sem a teljes fotó), de ekkor már késő volt, végigsöpört a hír a neten, emberek ezrei háborodtak fel a morbid reklámon. A konditerem alapítója, Phil Parkinson persze bocsánatot kért, ám az általa kiadott nyilatkozatból az derül ki, hogy igazi seggfej és vajmi keveset ért a marketinghez. „A kampány célja nem az volt, hogy bárkit is megbántson. A márkaépítés úgy működik, hogy eléred, hogy az emberek beszéljenek rólad. Mi azt akartuk, hogy beszéljenek rólunk, nem azt, hogy megharagudjanak ránk” – mondta a szakember.
Láss csodát, az emberek mégis megharagudtak. Úgy tűnik ők már sosem fogják végigizzadni Mr. Parkinson és konditerme fitnesz óráit, amik olyanok – az ő szavaival élve – mint a „kalória-koncentrációs tábor”. Na, erre mit mondtok?
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Az utolsó 100 komment: