Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Mielőtt még elhamarkodottan válaszolnál, muszáj megnézned az IKEA legújabb ambient kampányát, amiben egy 54 négyzetméteres lakást építettek fel Párizs egyik metróaluljárójában. A kampány legfontosabb célja az volt, hogy megmutassák, még a kis lakásokat is be lehet ízlésesen rendezni IKEA bútorokkal. És hogy ne csak üresen álljon a lakosztály az aluljáróban, négy önkéntest is felkértek, hogy költözzenek be egy teljes hétre. Őket pedig egész nap figyelni lehetett az üvegfalakon keresztül, így nem csak az érdeklődők, hanem a kukkolók is megkapták, amit akartak. Szerintem telitalálat az egész kampány, hiszen a lakás felépítésétől a bent lakásig mindent láthattak az arra járó emberek. Kíváncsi lennék, hogy vajon mit kezdtek volna az installációval a hármas metró egyik megállójában.
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.