Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Te bámulnád a szomszéd melleit?

Úgy gondolom, hogy férfitársaim nagy része igennel felelne erre a kérdésre, de csak azért, mert még nem látták a CenterParcs reklámfilmjét. A holland turisztikai cég legújabb kampányában ugyanis óriási csöcsök repkednek lassított felvételeken, ám nem egy dögös bombázóé, hanem egy – szexinek korántsem nevezhető – kövér férfié.

Ez már önmagában is megérne egy kattintást, ám a film igazi ereje a hangulatában, a jól eltalált zenében és a finoman elbújtatott márkaüzenetben van. Ráadásul készült egy másik verzió is egy ügyetlen házaspárról, ami legalább olyan rendhagyóan mutatja be a CenterParcs fő ígéretét, mint az első. "Legyen bármilyen szar is az otthoni életed, nálunk a turistaparadicsomban minden jó lesz." Nézzétek meg ti is a filmeket, és mondjátok el, mit gondoltok! Én mindenesetre imádom őket.

Címkék: reklám film humor

2012.01.25. 09:00 Exo 7 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr543745613

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szekőcei 2012.01.25. 15:15:43

nem tudom melyik jobb a kettő közül.. :)

(Bár a másodiknál felszisszentem mikor anyucit állon találta az asztal széle.. :O )

Twoshed 2012.01.25. 15:29:09

@szekőcei: Én akkor, amikor apuka feldobta a sparheltre a lobogó fazekak közé az anyukát, és anyuka nem szisszent fel :) Mondjuk engem már talált állon felcsapódó raklap, egyik legnagyobb veszélye pont nem az, hogy üvöltesz közben, hanem az, hogy elharapod a nyelved :P

Exo · http://addict.blog.hu/ 2012.01.25. 15:38:09

@szekőcei: Én is hasonlóan reagáltam. :D

Before · http://azbeszt.blog.hu 2012.01.26. 09:50:22

A második kevésbé jön be, de az első nagyon rendben van! :))

R. Daneel Olivaw 2012.01.26. 12:32:19

Na elmentek ezzel a címmel a .... :)

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása