Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Rizsreklám, amitől sírni fogsz

Sorra bukkannak fel az idei Super Bowl reklámok a neten, így a mostani posztban is egy ilyen filmet szeretnék megosztani veletek. Ám ahogy a címből is kiderül, most nem autóról, sörről, üdítőről vagy chipsről lesz szó, hanem egy rizsről, a Bernasrol. Az ázsiai márka az Egyesült Államokban is meg akarja ismertetni termékét, ezért egy háromperces szpottal készül az idei játéknapra. 

A film hosszának köszönhetően az Ogilvy & Mather reklámügynökségnek sikerült egy olyan megható sztorit elmesélnie, amitől még a legkeményebb amcsi redneckek is elmorzsolnak majd néhány könnycseppet. A reklámban a családi problémák és viszontagságok nagyon hatásvadászok, ezért mindenki csak saját felelősségére nézze meg!

Címkék: reklám film super bowl

2012.02.01. 09:00 Exo 15 hozzászólás

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr233970078

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kontárblog · http://kontar.blog.hu/ 2012.02.01. 12:12:24

Megható, de kétlem, hogy több rizst adnak el általa...

voodoux 2012.02.01. 12:54:35

a zene is könybemarkoló :(

a_tom 2012.02.01. 13:13:48

Összefoglalom: Ázsiai kamasz sokat kamaszkodik és sokat eszik. Fater berág emiatt és elzavarja. Kamasz lebénul, de fater segít neki. A tanúlság egyértelmű: Egyél te is ázsiai rizst!
ZSENIÁLIS! Hú de megvásárolnék pár kiló rizst most azonnal!

Droidfigyelő (törölt) 2012.02.01. 13:22:32

Előre nem értek egyet a majd érkező fikázókkal. Bennem nagyon pozitív érzelmek lesznek, ha a jövőben meglátom ezt a logót, és ez a lényeg. (ebből a szempontból mindegy, hogy ez nem európai forgalmazású cucc).

goodjohnwin 2012.02.01. 13:24:20

sok sikert ahhoz, hogy ezzel a szpottal adjanak el több rizst Amerikában... a kisfilm rizs nélkül is túlspilázott, de a termék fényében kifejezetten öncélú.

svéd 2012.02.01. 15:11:21

minnyá bőgök... de nem, ezt a hatásvadász maszlagot nem veszem be. anya "kumpripüréje", na aaaaz igen!

will 2012.02.01. 15:53:47

Nem ezt a céget büntették hetvenszázezerbilliárd dollárra, amiért a rizs-szem fényező-hegyező adalékanyag triacetátdihidridalkálizmumot tisztítatlanul öntötte bele a lefolyóba, amit a naccsöcsü Erin Brokkolics előpiszkált, miután a George Clooney magnóra vette a karótnyelt ügyvédcsaj kiborulását a konferenciaközpont halljában? Erre válaszul született a reklám, mert a briefben benne volt, hogy CSR, meg hogy emberközeliség.

stüszi 2012.02.01. 17:17:05

Lebénult a rizstől??? Vagy megverte a sors,mert gyorsan evett?

Exo · http://addict.blog.hu/ 2012.02.01. 18:30:08

@Kontárblog és minden saleses: Szerintem rossz irányból közelítitek meg ezt a szpotot. A Super Bowl alapvetően nem a salesről szól (kivéve persze, ha valami konkrét promó van), hanem az image építésről. Ennek a szpotnak a lényege, hogy elmondja: "Hahó, itt vagyunk!" Nyugodtak lehettek, hogy rendes műsoridőben szép lassított felvételeken fognak repkedni azok az ínycsiklandó rizsszemek. :)

goodjohnwin 2012.02.01. 21:04:22

@Exo: az világos, hogy image, de most őszintén: az amerikai foci nézőit érdekelni fogja egy kínai családi dráma? Magasról leszarják, csak a tv-sorozatok PC-k, a redneckek utálják a sárgákat.

terasz9 · http://www.teremibalazs.hu 2012.02.06. 14:40:19

Ezzel egyedül papírzsebkendőt lehetne eladni.

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása