Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Óvszer? Zene füleidnek!

Az óvszerre sokan úgy tekintenek, mint a védekezés egy nem különösebben kényelmes formájára. Pedig ennél sokkal többre is képes egy gumi. Ezt mutatja be egy ötletes példa segítségével a Durex, amely a legújabb, élvezetfokozó, illetve lassító verziójához készített egy minimál költségvetésű filmet. Ennél egyszerűbb és lényegretörőbb módon talán nem is lehet bemutatni, hogyan hat az óvszer a férfiakra és a nőkre szex közben különféleképpen, aminek köszönhetően egyszerre juthatnak el a csúcsra. A film nagy előnye, hogy mindezt nagyon elegánsan teszi, és a magas labda ellenére nincs benne semmi közönséges. Durex, én így szeretlek!

Címkék: humor szex

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr634067342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiwirágós kivirradtig 2012.02.06. 23:13:38

Azért itt elgondolkodtam, hogy a klip vagy az írás-e a nagyobb faszság.

Mert hogy egyik sem kicsi, az tény.

fagzal 2012.02.07. 00:51:37

Lehetnének őszinte reklámok egyszer... "Durex: szar, de megdögleni szarabb."

magyar bucó 2012.02.07. 06:59:10

@fagzal: Őszinte reklám? Hol élsz te?

bruhahahahihihi 2012.02.07. 08:38:13

Na látjátok..én ezért szopatok...az még állítható is ha " GUTEN TÁÁÁG..:D"

KovA 2012.02.07. 09:32:58

@fagzal: Ja, avagy egy jobbikos bővítés miszerint legjobb egy jó feleség, oszt se meghalni nem kell se szar gumira költeni és megoldódik a nyugdíjrendszer kérdése is.

Moan 2012.02.07. 09:55:35

Szerintem a gumiról is a politikusok tehetnek. Kaucsuk.. ugyan már... egyszerű szótöbbség. :)

MEDVE1978 2012.02.07. 11:38:42

A gumi szar. Igazából a szükséges rossz, ha nem akarsz gyereket vagy nem akarsz megfertőződni. Szerintem full kamu, hogy egyéb hasznos hatása lenne, így az ezt sugalló reklámokat is fosnak tartom.

Mondjuk, ha jól láttam ez pont a performa, ami arra van kitalálva, hogy sohase élvezz el...

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása