Felnőtt tartalom!
Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 évesA belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.
Aki rendszeresen olvassa a blogot, az tudja, hogy mennyire rajongok a virtuális fényfestésekért, más néven a projection mapping-ért. A Playstation legutóbbi kampánya óta azonban nem láttam különösebben újszerű alkotást, egészen mostanáig. A Coca-Cola isztambuli kampányára gondolok, amely bár a “Jövőszoba” fantázianevet kapta, mégis inkább a márka 125 éves múltjára tekint vissza. A projekt különlegessége – amellett, hogy 270 fokban vetítenek nagyon komoly grafikákat –, hogy a török város egyik közkedvelt múzeumában, a Santralistambulban került megvalósításra. A “kiállítás” tökéletes példája annak, miként férhet meg ízlésesen a modern művészet a reklámmal. A videó kicsit hosszú, viszont végignézhetitek az egész műsort. Enjoy!
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.