Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Óvakodj az alsógatyás apukáktól!

Most ugyan épp kifelé ballagunk a télből, és mindenki hálás egy kis melegért, de pontosan tudjuk, hogy a nyár közepén visszasírjuk még ezeket a hűvösebb napokat. Márcsak azért is, mert a hőségnél vannak elviselhetetlenebb következményei is a nyárnak, mégpedig az alsógatyára vetkőzött apukák, akik ellen csak egy módon védekezhetünk: BGH légkondikkal. Én amikor megláttam ezt a reklámot, alig bírtam abbahagyni a röhögést, és nem feltétlenül azért, mert annyira viccesek lennének a jelenetek (bár mondjuk azok), hanem egyszerűen a saját emlékeim miatt. Nálam annyira betalált ez az insight, annyira ott vannak előttem a nyári délutánok, amikor fater egy szál alsógatyában flangált otthon, hogy szívem szerint a mellemre szorítottam volna az argentin Saatchi kreatívjait, amiért egy ennyire szellemes ötlettel rukkoltak elő. Nem kell itt CGI, nem kell itt százmilliós büdzsé, csak egy egyszerű ötlet, ami mindenkit (remélem nem csak nekem volt meg ez az élmény) megszólít. Vissza a gatyát a faterra, éljen a légkondicionált jövő!

Címkék: humor

A bejegyzés trackback címe:

https://addict.blog.hu/api/trackback/id/tr54226308

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Alsógatyás apukák 2012.03.02. 11:00:01

Vissza a gatyát a faterra, éljen a légkondicionált jövő!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagy Fal Blog Admin · http://nagyfal.blog.hu 2012.03.02. 11:03:26

Első, de még sosem elsőztem. Most csak azért mert tényleg jó a film és főleg az tetszik a posztban amit a költségvetésről írsz, valóban, ez kell, hogy legyen A reklám, marketing, nem milliók hanem egy nagy ötlet. (Mondjuk azért ez egy költséges film, de tény, hogy eltörpül egy animációs akármi költségétől.)

Szputya 2012.03.02. 12:27:28

Éljen az energiapazarlás, éljen a légkondi, éljen a jégpáncél olvadása, éljen az ózonlyuk... Fater inkább ne igyon annyi sört, és sportoljon, akkor nem gáz...

g-dúrban zúgó kabóca 2012.03.02. 13:01:29

sorstárs vagyok, nekem is nagyon átjött :) :)
az a durva, hogy olyan magától értetődő természetességgel bírnak flangálni a gatyában, hogy annak már-már az az üzenete, hogy még te örülj, hogy van szerencséd így látni őket... :D

Intizar 2012.03.02. 14:01:41

Szent igaz! Apám soha, mert ő még úri neveltetést kapott, de egyik exem... hajjaj... pedig ötveneske volt már az is. Visszataszító szokás.

KevinMulder 2012.03.02. 14:17:14

Légkondi helyett inkább passzív házban kellene gondolkodni. Nekünk abban légkondi nélkül is kellemes és megfelelő meleg van éjjel/nappal/télen/nyáron ...

g-dúrban zúgó kabóca 2012.03.02. 14:26:44

@KevinMulder: amikor először hallottam a "passzív ház" kifejezést, azt hittem nyugdíjas otthont jelent :D

Lépes Elek 2012.03.02. 14:30:15

Apam uriember volt, ezt latva igencsak tudom becsulni igy utolag. En mar a szembenlako trikojatol rosszul voltam.

TH 2012.03.02. 14:44:46

Egyébként mindenki full felöltözve van otthon a kommentelők között? vagy ez attól függ, hogy van-e családtag rajtuk kívül otthon?

harmincas 2012.03.02. 14:52:27

A poszt írója elgondolkodott már azon, hogy mikor éri el azt a kort, amikor a nyikhaj, hülye tizenévesek undorító vén fasznak gondolják? Rossz hírem van: valószínűleg egyáltalán nincs már messze.

geegee · http://eszakonelunk.blog.hu 2012.03.02. 14:56:51

Oké, rendben vicces a videó.De ez kicsikét olyan sznob gondolkodás.Én is apuka vagyok és lesz@rom, hogy ki mit gondol, bizony alsógatyába flangálok.A saját lakásomban nekem senki se szóljon be.És mér', akkor mi van ha pl. sortban vagy fürdőgatyában lennék, az sem lenne semmivel se jobb/más.Továbbmenve, akkor a készítők, fikázók strandra se mennek ki, mert hogy fujj, sok ocsmány félmeztelen ember?Menjetek már...

kövinnyó 2012.03.02. 15:45:47

Hehe, a legviccessebb az, ahogy a kommentelők felháborodnak :)

Steerio 2012.03.02. 15:51:23

A reklám vicces, otthon félmeztelenül flangálni pedig ér. My work here is done...

humániákus 2012.03.02. 16:31:21

Az emancipáció jegyében kéretik elképzelni egy nagyanyót is hasonló helyzetben. Szerintem még rosszabb...

harmincas 2012.03.02. 19:23:36

@kövinnyó: Nem. A legviccesebb a szerencsétlen, béna programozó, aki elképesztően szar blogbejegyzéseket ír, jpg formátumú nőket néz, és hülye beszólásokkal szórakozik.

kövinnyó 2012.03.02. 19:41:46

@harmincas: mesélj drága, ki bántott?

Intizar 2012.03.02. 20:25:04

@harmincas: A nyikhaj tizenévesek már a harmincasokat is annak gondolják. De annak, hogy alsógatyában flangérozni mekkora TÜRHŐSÉG, annak semmi köze a korhoz. Illetve egy összefüggés van: kb. ötéves korig elfogadható.
És nekem ne jöjjenek azzal, hogy saját lakásomban azt teszek, amit akarok. Nyilván azt tesz. Amekkora tahóságot csak akar. Ez nem büntetőjogi kategória.

[c] 2012.03.02. 20:57:47

@KevinMulder: Na igen, de az átlagember számára jelenleg nem megfizethető. Talán majd ha jobban rákapnak.

Majdnem 2012.03.03. 08:38:46

alsógatya?? .. mi ez, ha nem megalkuvás? :)

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.03.03. 13:17:47

Vicces ez persze, amikor a nercet, az egyetemet kell kifizetni mindjárt nem olyan finnyás a család, lehetne egy film az undorító harisnadrágban pácolt nagyibugyikról, a gyöngyöző hajlakról és a lárvaszerű ragacsos arcokról is ahogy az alsónacist pumpolják! LoL

szájhúzó kutya · http://szajhuzokutya.blog.hu 2012.03.03. 13:20:03

De a szomszédaszony hónaljszag, szőrősláb, nájlon otthonka kombója se lájtos... a gyerek kajakra fél tőle :D

KCB 2012.03.17. 10:45:47

Hát ez kurva gyenge volt

oszintenmondom 2012.04.26. 17:55:51

Oké, és ki veszi meg ettől a légkondit? Anyuka? A gyerek? Esetleg a kutya?

Terápiás csoport

addict blog on Facebook

Szólj hozzá!

site statistics
süti beállítások módosítása